Jimin reed naar de plaats wat op de brief stond. Ze keken naar de plaats.
Ze stapte uit de auto en keken rond. "Dit is de plaats wat op het papier stond." Zei Taehyung. "KOm we hebben nog maar 1 uur." Zei Jimien en liep al voorop. Jungkook en Taehyung volgde Jimin ze keken goed uit als er geen vallen zijn. Jungkook de de deur open van een oude fabriek. "We kunnen hier binnen kijken, aangezien dat dit het engiste gebauw hier is." Zei Jungkook. Ze liepen naar binnen en het was goot van binnen.
Voorzichtig liepen ze verder. Ze zagen iets in de verte. Ze besloten wat dichter te gaan. Hoe dichter ze gingen hoe meer angste ze kregen. Ze weten maar nooit wat het kon zijn. opeens schrokken ze. Ze Zagen Luna Junghwa en Yeri. Vast gekentend aan een paal. "Luna!" Riep Jimin. "Junghwa!" Riep Taehyung. "Yeri!" Reip Jungkook. Ze begonnen alle drie naar hun toe te rennen. Maar opeens was er een schot van een geweer. Luna Junghwa en Yeri begonnen te schreeuwen en te wenen. "Kijk ins wie toch durven op te dagen, Het is echt mijn geluks dag vandaag." Zei een stem die uit de schaduw kwam en heel boos naar hun keek.
"Yoongi." Zeiden Jimin Jungkook en Taehyung uit angst. "Fijn dat jullie er zijn." Zei Yoongi boos. Jimin zette een stap dichter bij. "Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin bleef staan waar hij stond. Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wendy, het was mijn fout niet. Maar dat van Taehyung." Zei Jimin en keek Yoongi aan. "En dat moet ik geloven, ik heb het wel gezien hoe je weg rende." Riep Yoongi boos. Jimin zei niks. Wat hij ook zeg. Yoongi geloof hem niet.
Yoongi keek Jungkook aan. "En jij Jungkook, waarom deed je dat Joani aan!" Reip Yoongi boos. "Yoongi ik hield van Joani, ik wilde het niet doen." Zei Jungkook en keek omlaag. "Dan had je haar niet moeten doen." Zei Yoongi nog steeds boos. "Ik moest het doen van iemand, anders zouw hij het doen!" Riep Jungkook. Yoongi kon hun alleen maar boos aan kijken. Hij stond op punt om uit te barsten. Jimin en Taehyung namen Wendy van hem af. Yoongi beloofde aan Wendy dat hij goed voor Joani zal zorgen en beschermen. Maar daar zat ook veranderingen in.
Hij voelde zich schuldig dat hij Joani niet kon beschermen van Jungkook. Door Jungkook had hij Joani in een Vampier moeten maken. Zodat hij haar ook niet kon verliezen. Yoongi's woede op Jimin en Taehyung was groter dan voor Jungkook. Nu kan hij eindelijk revenge op hun nemen. Yoongi haalde een 2 geweren uit. Hij liep naar Yeri toe. Jungkook ogen gingen wijd open als Yoongi het geweer richt op Yeri. "Please Yoongi doe het niet." Smeekte Jungkook en ging op zijn knieen zitten. Jungkook kreeg tranen in de ogen. "Laat mijn haar eindigen voor je." Zei een bekende stem voor Yoongi. Er Kwam een persoon helemaal bedekt in zwart kwam uit de schaduw.
Yoongi knikte en keek de persoon niet aan. Yoongi's ogen waren nu gericht op Jimin en Taehyung. "Heb je nog een laaste voor voor je vriendin Jungkook." Grijsde Yoongi. Jungkook keek op naar Yeri. Ze was gans aant wenen. "Het spijt me Yeri van niks zeggen, Ik wilde niet dat je bang voor mee zal hebben als je hoorde dat ik iemand vermoorde. Na zoveel jaren alleen, en sins ik jouw onmoeten voelde ik we weer goed. Ik vergeete mezelf nooit wat ik heb gedaan, maar ik wist zeker dat ik jouw kon beschermen. Maar kijk nu, ik kan niemand beschermen. Het spijt me Yeri. Ik houw nog altijd van je." Weende Jungkook. Yeri Kon Jungkook niet antwoorden. De persoon lade de geweer.
"Zo mooi afscheid zin Jungkook, maar dat zal niet veel uitmaken." Zei Yoongi. Hij keek erna de persoon aan. "Zeg maar dag tegen Yeri Jungkook." Lachte Yoongi. De persoon liep een schot los. Dat maakte Jungkook's ogen meer wijd open. Yeri hing met haar hoofd naar voor. Taehyung en Jimin waren geschrokken. "Nu voel maar hoe ik me voel, Toen jij Joani van me af nam." Zei Yoongi lachend. De persoon gaf het geweer terug aan Yoongi. Erna liep de persoon weg. Jungkook stond voorzichtig op en liep langzaam naar Yeri. Tranen gingen als een waterval uit zijn ogen.
Jungkook raakte Yeri's gezicht aan. Hij ging met ene hand naar haar nek om te kijken als ze nog leeft. Maar als hij zijn vinders op de laats legde voelde hij geen hartslag. "Nee." Weende Jungkook. Hij zag dat Yeri bij het hart werd geschoten. "Yeri nee, please kom terug please." Weende Jungkook. Hij wist dat hij niks meer kon doen. En hoe ging hij het nu uitleggen aan haar ouders dat Yeri dood is. Het werd Jungkook te veel. Hij ging weg van Yeri. Jungkook keek Yeri nog aan en rende dan weg. Yoongi lachte. "Nu ben jij aan de beurt." Zei Yoongi en liep naar Luna. "Yoongi please geloof me, ik heb Wendy niet vermoord, ik wilde je halen en tegen je zeggen." Zei Jimin. Yoongi keek Jimin aan. "Hoe vaak je zelf uitleg hoe meer ik je niet geloof." Zei Yoongi.
Yoongi schoot op Luna. Jimin Schrok en lip naar haar toe. Hij maakte Luna los. "Luna, Blijf bij me." Smeekte Jimin en kreeg tranen in zijn ogen. Luna bracht langzaam haar hand naar Jimins wang. Luna gaf Jimin een Glimlach. "Ben blij dat je me kwam redden." Zei Luna. "Please Luna houw vol." Zei Jimin. "Wat geweldig Min Yoongi." Zei een stem. Yoongi keek naar de stem. "Chanyeol." Zei Yoongi kwaad.
"Ik zie dat je het goed in handen heb, alleen dom Yoongi. Jimin spreek de waarheid. Hij heeft niet Taehyung geholpen. De echte reden. Ik heb Taehyung het laten doen, hij was zelf niet bewust wat zijn lichaam deed. Als ik Wendy niet krijg, Krijg niemand haar." Zei Chanyeol en verdween opeens. Yoongi keek geschrokken naar Jimin.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...