"Is zij ook vermoord?" Vroeg Luna. Jimin zuchte. "Ja auto ongeluk, en dat is mijn fout. Als ik het haar geen ruzie had die dacht was ze nooit tegen de een boom gereden." Zei Jimin. "Wacht Dahyun reed tegen een boom?" Vroeg Jungkook opeens. Jimin keek Jungkook aan. "Waarom wist ik dat niet?" Vroeg Jungkook. "Omdat jij je eigen probleem had." Zei Jimin. Jungkook keek Jimin weer aan. "Daarom geeft Taehyung je de fout omdat ze dood is. Ik wist niet dat ze dat zouw doen." Zei Jimin. "Daghyun heeft zelfmoord gedaan." Zei Jungkook. Jimin knikte. "Dus je heb niks met Dahyun kunnen bijleggen." Zei Jungkook. Jimin knikte alweer. "Ik wil die fout niet nog ins maken." Zei Jimin. Na de hele verhuis en de verhaal tussen hun.
3 maanden later. Jimin en Luna woonde samen. Jimin werd verlieft op Luna. Maar hij durfde het haar niet te zeggen. Als hij het zegt moest hij ook ena anderen dingen opbiechten. En dan kan zijn dat Luna niet meer bevriend met hem wild zijn. Jimin keek Luna aan als ze af kwam. Vandaag hadden ze een date. "Y zit niet de dagdromen." Zei een stem. Jimin schrok en keek de persoon aan.
Zijn ogen gingen wijd open. "Wow Luna, zo heb ik je nog nooit gezien." Zei Jimin. "Zie ik er dan niet goed uit?" Vroeg Luna en keek Jimin aan. "Jawel, je ziet beeldschoon uit." Zei Jimin. "Zullen dan maar gaan?" Vroeg Luna. "Tuurlijk." Zei Jimin en glimlachte. Ze gingen dan het apartament uit en gingen naar een restaurant. Jimin had Luna mee gevraagt op een date om te gaan eten.
Luna had ja gezegt.Jimin en Luna liepen over straat, opweg naar het restaurant. Als ze er aan kwamen liepen ze naar binnen en gin ergens zitten. Ze bestelde hun eten en wachte erna op. Na 10 minuten kwamen ze met het eten. Ze aten en gingen dan betalen. Jimin ging dan wandelen. "Dankje voor het etentje Jimin." Zei Luna. Jimin keek Luna glimlachent aan. "Geen dank." Glimlachte Jimin. Luna glimlachte terug. "Kijk ins wie hier is." Zei opeens een stem. Jimin en Luna draaide zich om. De persoon stond te glimlachen.
"Yoongi." Zei Jimin verward. "Dag neefje." Zei Yoongi blij. Jimin was nog in de war. "Hallo Luna was het toch." Zei Yoongi. "Ja." Zei Luna. "Waarom ben jij zo blij?" Vroeg Jimin. "Ah neefje, soms moet je gewoon doen dat je blij bent." Zei Yoongi. "Oke." Zei Jimin nog in de war. "Zo zijn jullie op date of zo?" Vroeg Yoongi. Luna blooste als Jimin verlegen glimlachte.
"Ja dus, alle dan zal ik jullie niet storen, o ja willen jullie de groeten aan Lisa en haar Oppa doen." Zei Yoongi. "Dat zullen we doen." Glimlachte Luna. "Dankje, en nog een fijne avond." Zei Yoongi en liep dan weg.Luna en Jimin liepen dan verder. "Zeg die Lisa waarom hebben we haar nog niet ontmoet?" Vroeg Jimin. "Ja is waar, ze heeft het nogal druk na school." Zei Luna. "Wat een exuse, volgens mij wild ze mij en Jungkook niet ontmoeten." Zei Jimin. Luna moest lachen. "En Junghwa is prisies ook de heletijd met iemand ander." Zei Jimin. "Ze zit toch tijdes middag pauze bij ons." Zei Luna. "Bedoel na school." Zei Jimin. "Ja waar." Zei Luna.
Ze gingen erna naar een parkje en zette zich neer in het gras. Ze keken naar de sterren in de hemel."Zo mooi." Zei Luna. "Jij bent ook mooi." Zei Jimin opeens. Luna keek Jimin blozend aan. "Niet waar." Blooste Luna. "Dat is wel waar." Zei Jimin en keek beetje verlegen. Jimin zuchte en nam dan Luna's hand vast en keek haar aan. Luna keek Jimin ook aan. Jimin kwam dichter met zijn gezicht en drukte zijn lippen op die van Luna. Erna trok hij weg en keek naar het geschrokken gezocht van Luna. "Luna ik voel me al een tijde dat ik verlieft op je bent, maar ik kon me zelf niet zeggen. En er is 1 reden waar ik bang ben om je te verliezen." Zei Jimin. Luna keek Jimin niet berijpent aan. "Wat?" Vroeg Luna. "Beloof me niet te schreeuwen." Zei Jimin. Luna knikte alleen Jimin liet Luna zien wat hij is.
Luna schrok. Hij hand roden ogen. Scherpe hoektanden en je kon beetje aders zin in zijn gezicht. "Luna ik ben een Vampier. Ik wil heel eerlijk tegen je zijn." Zei Jimin. "E... eerlijk... had je m.... me dat.... niet... eerder kunnen.... zeggen." Stotterde Luna beetje bang. Jimin zag het. "Het spijt me dat ik het niet eerder zei." Zei Jimin. Luna stond op. "Ik moet gaan." Zei Luna bang en rende weg. Jimin keem haar na en keek dan zuchtend omlaag. Opeens hoorde hij geklap en draaide zich om.
"Nu hoop ik dat je haar verliest, dat verdien je." Zei Yoongi bot. "Kan niet geloven dat je verrander bent na Wendy en Joani's dood." Zei Jimin. Yoongi keek kwaad naar Jimin. "Wie zijn fout was het dat Wendy dood ging." Zei Yoongi kwaad. "Yoongi ik zeg toch dat ik daar niks mee te maken heb. Het is Taehyung's fout." Zei Jimin. "En ik moet dat geloven, je heb geluk dat ik je niks doe. Bedank Joani daar maar voor." Zei Yoongi kwaad. Jimin keek omlaag. Wendy en Joani hadden echt een effect op hem. "De blije Yoongi is er niet meer, hij stierf samen met Wendy en Joani." Zei Yoongi.
"Wat ga je met Woozi nu doen?" Vroeg Jimin. Yoongi zuchte. Opeens kwam de aardige Yoongi terug. "Ik heb geen idee. Woozi is nu al meer dan 100 jaar vermist. Ik heb al iemand laten zoeken naar hem maar geen succes. Als je weet waar hij is laat me weten, dan denk ik er je te vergeven. Alleen als je me hem terug brengt vergeef ik je." Zei Yoongi. "Je zal ze vreselijk missen." Zei Jimin. "Je wild niet weten hoeveel pijn ik in mijn hart heb gewoon om hun." Zei Yoongi. "Als ik Woozi vind breng ik hem terug naar je, dat beloof ik je." Zei Jimin. Yoongi keek Jimin aan. Zijn plan begon te werken.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...