Taehyung liet Luna op de grond vallen. "Auw." Zei Luna met pijn. Ze keek naar haar voet. Het had wat schrammen. "Wat wil je van me?" Vroeg Luna bang. "Simpel Jimin." Zei Taehyung en keek dan Luna aan.
"Waar waarom ben ik dan hier?" Vroeg Luna. "Simpel, omdat hij nu een reden heeft om naar hier te komen, ik wil zien hoe hij hier komt en je kom reden van mij. Of hij komt niet. Dit is de plaats waar mijn zusje Dahyun stierf door Jimin." Zei Taehyung. "Ik geloof je niet dat Jimin iemand vermoord." Zei Luna bang. "Klop hij heeft niemand vermoord maar is wel zijn schuld dat Dahyun hier stierft." Zei Taehyung en ging naar Luna toe en hurkte zich.
Hij nam Luna's kin vast. "Laat me los." Zei Luna en duwde Taehyung om. Taehyung viel op zijn rug. Luna stond snel op en rende weg. Maar ze was niet snel genoeg en Taehyung had haar te pakken. "Nee laat los!" Riep Luna. Taehyung draaide Luna om en drukte zijn lippen op die van Luna. Luna probeerde hem weg te duwen maar lukte niet. Taehyung bleef Luna kussen. Luna trapte op zijn voet. Taehyung liet Luna los en keek haar boos aan. "Zeg dat doet pijn." Jammerde Taehyung. "Jij moet me niet zomaar kussen." Zei Luna. "Oh heb ik nu je eerste kus af genomen." Lachte Taehyung.
"Nee eigelijk Jimin is mijn eerste kus, dus nee je bent niet mijn eerste kust. Maar doe dat nooit meer." Zei Luna. "Ah spijtig." Zei Taehyung.
Luna keek Taehyung aan. Opeens nam Taehyung Luna weer vast. "Mij boeit het niet ik zouw je zo weer kunnen kussen." Zei Taehyung. "Doe dat nog ene keer en ik vermoord jouw." Zei een stem. Taehyung glimlachte. "Jimin fijn dat je bent gekomen." Glimlachte Taehyung gemeen. "Jimin." Zei Luna. Jimin keek Taehyung boos aan.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...