#20

39 5 4
                                    

De school was gedaan. Jimin zei dat hij nog met Jungkook mee ging. Junghwa zei dat ze nog naar de winkel moest. Luna liep alleen naar huis. Ze hate alleen wandelen en had het liefst dat Jimin met haar mee ging. Maar ja. "Luna fijn dat ik je vandaag nog tegen kom." Zei een stem blij achter haar. Luna draaide haar om en zag Lisa.

"Fijn dat ik je nog tegen kom vandaag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Fijn dat ik je nog tegen kom vandaag." Zei Lisa. "Ja ik ben blij dat je van mij nog afscheid komt nemen." Zei Luna. "Sorry dat ik de laaste tijd niet op school bent, Mijn Oppa heeft me van school gehaald. Vandaag de dag dat we terug naar Thailand gaan." Zei Lisa. "Ik hoop dat je blij bent." Zei Luna. "Zeker nu kan ik mijn ouders weer elke dag zien, ik beloof dat ik terug komt om jullie op te zoeken." Zei Lisa. "Das lief van je." Zei Luna. "Maar ik moet gaan heb achter 2 uur de vlucht en ik had gezegt na dat ik jouw zag dat ik snel terug ben." Zei Lisa.

"Goeie reis Lisa." Zei Luna. "Dankje." Zei Lisa en omhesde Luna. Ze liet erna Luna los. "Ga je missen Lisa." Zei Luna. "Ik jouw ook Luna, bye." Zei Lisa en liep dan weg. Luna keek haar nog na. Luna ging naar huis maar stopte net als e Jimin zit met Junghwa. Luna's Hart brak in 1000 stukken. Ze zag Jimin met Junghwa kussen. tranen liep uit haar ogen. Ze draaide haar om en rende weg. Ze rende het parkje in. Ze zette zich neer op een bankje. Haar hart deed zoveel pijn. "Waarom ween je Luna." Zei een stem. Luna keek weende op en zag Yoongi.

 Luna keek weende op en zag Yoongi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wat maak jouw dat nu uit." Zei Luna en keek weg van Yoongi. "Het is Jimin zeker." Zei Yoongi. Luna keek Yoongi aan. "Je zag het of niet." Zei Yoongi. Luna,s ogen gingen wijd open. "Jimin bedrieft je met Junghwa." Zei Yoongi. "Dat zal hij nooit doen." Weende Luna. "Je zag ze kussen niet." Zei Yoongi. "Hoe weet jij dat?" Vroeg Luna wenend. "omdat ik het zelf ook zag, en ik zag je weg rennen." Zei Yoongi. Luna weende meer. "Het spijt me, mijn neefje is nu eenmaal een bedrieger." Zei Yoongi. Luna zei niks. "Waarom ben je hier." Zei Luna.

"Er moet toch iemand je troosten. Bij Junghwa kan je niet en bij Yeri ook niet." Zei Yoongi. Yoongi zette zich langs Luna neer op de bank en legde zijn hand op haar schouders. "Maar ik hoop dat je mijn neef kan vergeven." Zei Yoongi. Luna keek Yoongi weer aan. "Waarom vergeef jij Jimin niet?" Vroeg Luna. "Omdat hij medevrantwoorlijke is van de dood van Wendy, wat hij allemaal heeft gezegt is een leugen Luna." Zei Yoongi. Luna keek omlaag. "Maar ik weet dat je me niet gelooft, ik zal je maar dan laten." zei Yoongi en gaf een lichte klop op haar schouders. Yoongi stond dan op. "Wacht." Zei Luna. Luna voelde opeens alles draaien. Yoongi kon haar net nog vast houden voordat Luna haar zicht verloor. Yoongi kreeg een grijs op zijn gezicht. "Mijn revenge eindigt snel dan ik had gedacht." Lachte Yoongi en keek Luna aan die haar ogen dicht had. Yoongi nam haar op en liep dan weg van de parkje.

-Ergens anders-

Jimin had Junghwa binnen gelaten in het aparement en had Jungkook en Taehyung gebeld dat ze moesten komen. Jimin had iets uitgevonden en Junghwa was het bewijs. De bel ging en Jimin deed open. Jugkook en Taehyung liepen naar binnen. Taehyung liep rechtstreeks naar Junghwa. Junghwa staarde alleen voor haar uit en zei geen woord. "Wat is het haar?" Vroeg Jungkook en zwaaide een hand voor haar. Junghwa bewoong niks. "Ze kwam achter me aan en kuste me, en na dat was ze zo. Er is toch iets mis met haar, waarom zouw ze mij nu willen kussen." Zei Jimin. Jungkook en Taehyun keken elkaar aan en dan naar Junghwa.

"Ze lijkt dat ze in een trans zit." Zei Taehyung. "Maar hoe kan ze in een trans geraken?" Vroeg Jimin. "Ik heb geen idee Hyung." Zei Jungkook. Opeens werd de deur open getrap maa niemand kwam binnen. Taehyung liep naar de deur en schrok. "Jimin Jungkook jullie moeten dit even zien." Zei Taehyung. Jungkook en Jimin liepen naar Taehyung toe. er was op de muur geschreven. "Jullie zullen verliezen, Jullie zijn echt Dommer dan ik dachte, zo gemakelijk." Leeste Jungkook. "Niet goed opgelet de volgde verdwijnt ook." Leeste Jimin. "Wat is dat nu eigelijk." Zei Taehyung. "Ik heb niet echt een idee, Maar niet goed opgelet de volgende verdwijnt ook, Wat bedoel hij of zij ermee." Zei Jungkook. "Is Luna wel thuis?" Vroeg Taehyung. "Ik heb haar nog niet gezien dacht dat ze al thuis was." Zei Jimin.

Opeens liep Taehyung naar binnen. "Shit." Zei Taehyung. Jimin en Jungkook liepen naar binnen. Junghwa was nergens te bekennen. Taehyung had een papier vast en keek Jimin en Jungkook aan. "Jimin Jungkook Taehyung, jullie letten echt niet op. Nu heb ik de Laaste persoon in mijn handen, als Jullie niet naar dit adres komen zien jullien Yeri Luna en Junghwa nooit meet terug. Het is tijd dat we dat ik met jullie afreken met pijn die ik 100 jaar nu heb door jullie. Jullie heeben 2 uur te tijd om te komen, Zo niet dan zullen ze niet meer leven." Las Taehyung op. Jungkook keek Jimin aan.

"Shit Yoongi heeft ze, ik wist het dat hij revenge op ons ging doen om de dood van Wendy en Joani!" Riep Taehyung. "Hij ik heb Wendy niet vermoord maar jij, het is jouw fout!" Riep Jimin. "We moeten naar daar gaan en uit leggen de echte waarheid." Zei Jungkook. " Dat zal niet veel uitmaken!" Riep Jimin. "Wij moet boeten wat we deden Jungkook, Wendy en Joani waren de beste voor Yoongi en door ons fout zijn ze weg." Zei Taehyung. "We moeten nu gaan, hun eruit halen want ze hebben niks mee te maken." Zei Jimin. Taehyung en Jungkook knikte en liepen dan snel naar de deur.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu