Bölüm şarkısı: Mic Drop
40. Bölüm(bitti)
15 dakika sonra...
Jh: biraz daha hızlan!
Nmj: merak etme 7 dakikaya varmış olacağız.
Jm: planın üstünden geçmeye gerek yok bence
Sg: Jungkook adresten emin misin?
Jk: adım gibi eminim
Jin: güzel çünkü bu iş bugün bitecek...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nmj: vardık!Tae: hadi bu işi bitirelim
(Adın)'ın başından geçenler...
Ben: b-baba?!!!
B: görüşmeyeli ne kadar oldu?
Nedense gülme isteğim gelmişti. Biraz sesli de olsa gülmüştüm ne yazık ki ne yapayım insan annesini öldüren babasını bu şekilde görünce bi tuhaf oluyor.
B: yazık... şu haline bak birazdan öleceksin ama umursamıyorsun. Aptal...
Ben: asıl sana yazık!!! Bir baba çocuğuna nasıl bunları yapabilir? Sen kendine insan mı diyorsun?!!!
B: baban olsaydım haklı olabilirdin. Ya da vazgeçtim yine olamazdın.
Ben: ne?! A-anlamadım.
Kulakları tırmalayan bir kahkaha attıktan sonra oturan adamın sandalyesini kendine çekip oturdu. Sağ elini arkasına doğru uzatıp bir silah çıkardı.
B: baban... Çok zavallı biriydi...
Ben: seni-
Yerinden olmuş olan adam ağzımı bantladı. Bu da yetmezmiş gibi elimi de arkadan bağladı. Hiç bir şey yapamamıştım... fazla hızlıydı.
B: Sessiz olda dinle küçük cadı. Baban en büyük çocuktu... bu yüzden deden öldüğünde şirket ona kalacaktı. Şirket için çırpınan ben yiyen o! Ben buna izin verir miydim sence?*silah ile kendini gösterdi* Deden babanı çok severdi. Yazık oldu... deden öldükten sonra şirket babana kaldı. Baban herseyimi elimden aldı zaten bi de şirketi ona yediremezdim. Hesaplaşmak için bir gece babanın kapısını çaldım. Sen o zamanlar bebektin tabi. Orada tartıştık. Gördüğün şu silah ile babana elveda dedim. *Silahı göstererek*
Pislik!!! Herşeyi normal bir olay gibi anlatması... en önemlisi babamı öldürmesi!!! Yıllardır babam diye tanıdım bu pisliği!!! Ben bunu öldürmeden ölmem!!!
B: devamını da dinle sonra konuşursun zaten. Baban öldükten sonra annen beni polise şikayet edecekti. Bende onu seninle tehdit ettim. Sonra birbirimizi evli gibi gösterdim. Kısacası ben senin baban değil amcanım. Baban öldükten sonra da şirket bana kaldı. Aslında sana teşekkür edeceğim. Ama öldürerek. Hey küçük cadı!!! Babanın, ananın yanına gideceksin hadi yine iyisin!
Yanındaki adam ağzımı açınca tüm nefretimi kustum daha doğrusu kusmaya çalıştım.
Ben: sen kendine insan mı diyorsun!!! Kardeşini öldürdün!!! Hayatımı mahvettin!!! Aşağılık herif!!!
Küfür etmemeye söz verdiğim için etmiyordum. Ama hepsini söylemişim gibi varsaydım.
Ben: seni öldürecem!!! Mezarını kazacağım senin!!!
B: yeter!!!
Silahını sandalyesinden kalktıktan sonra bana doğrulttu. Gözyaşlarım benden izin almadan akıyordu. İçimdeki ukala, laf dinlemeyen ses bu sefer benimle dalga geçmiyordu bu sefer "babam" diye ağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Yüzlü ※ Kim Seok Jin ✅(Düzenlemede)
FanfictionKİTABI OKUMA! BÖLÜMLERİ YAYIMDAN KALDIRIP TEKRARDAN ATACAĞIM! Özel bölümler hazırlanacaktır! Beklemede kal~ "Sen tam bir iki yüzlüsün! Hayatımı mahvettin! Artık gitmek istiyorum!" Hayatımı mahvetmiş sayılmazdı çünkü onu babam zaten yıllar öncesinde...