Bölüm şarkısı: For you
12. Bölüm (Sayıklama)
Tamı tamına 9 saattir hastane koltuklarında jin i çıkarmalarını bekledim. Hastane de korku oyunundan fırlamış gibiydi. Etraf sessiz ve kasvetliydi. Koridorda sadece benim üstümdeki lamba yanıyordu. Ama sönmek üzere gibiydi. Çok korkuyorum bu ne biçim bir hastane ya? Bir dakika koridorun sonundaki jin mi? Evet evet o... ne ara çıkardılar onu? Yavaşça yanına gittim. Sırtı bana dönüktü.
Ben: jin?
Jin:....
Ben: Jin iyi misin? Ne ara çıktın?
Dayanamayıp omzundan tutarak kendime çevirdim.Ben: *çığlık*
Yüzü kan içerisindeydi.
Jin: hepsi senin yüzünden...
Koridordaki o lamba da birden söndü...
~~~~~~~~~~~~~~
Ben:* çığlık*Ter içinde o korkunç kabustan kalktım. Etrafıma baktım. Hala aynı koltukta idim. Doktorların ameliyathaneden çıktığını görünce koşarak yanlarına gittim. Jin in durumunu sordum.
Dr: durumu iyi. Zamanında yetişmemiş ve kan verilmemiş olsaydı hastayı kaybetmiştik. Normal odaya aldık geçmiş olsun.
Ben: ah çok teşekkürler, teşekkür ederim...
Odayı bulmak için bir oraya bir buraya yürüdüm. Koşamadım çünkü ayağım hala sarılı haldeydi. Oh sonunda buldum odayı. Camdan içeri baktım evet oradaydı.
Ben: sen iyileşene kadar yanından ayrılmayacağım. Söz veriyorum...
Hemşireyi gördümde üstüne atlayacak gibi yanına koştum.
Ben: merhaba içerideki hastanın odasına girebilir miyim?
Hemşire:yakını mısınız?
En nefret ettiğim soru ya. Yokono mosonoz... yok uzağıyım. Tövbe ya.
Ben: evet
Hemşire: tamam yormamak şartıyla içeri girebilirsiniz.
Bende șınav mekik falan çektirecektim zaten...
Ben: tamam
Yavaşça odaya girdim. Parmak uclarimla yürürken sessizce kapıyı kapattım. Yanına hemen bir sandalye çektim. Melekler gibi uyuyordu.
Keşke beni sevse diye iç geçirdim. Elini yine sımsıkı kavradım ve saçıyla oynamaya başladım. Yüzünde hiç bir kusur yoktu. Benim bile sivilcelerim çıktığı halde onun hiç çıkmamıştı.
Onun yüzüne biraz daha yaklaştım. Tam kalkacaktım ki gözlerini açmadan konuşmaya başladı. Gözünden yaşlar aktı.
Jin: benim bir suçum yok... nolur dövme artık...özür dilerim...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oylarınız benim için çok değerli lütfen zahmet olmazsa o küçük yıldıza tıklar mısın? Teşekkürler ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Yüzlü ※ Kim Seok Jin ✅(Düzenlemede)
FanfictionKİTABI OKUMA! BÖLÜMLERİ YAYIMDAN KALDIRIP TEKRARDAN ATACAĞIM! Özel bölümler hazırlanacaktır! Beklemede kal~ "Sen tam bir iki yüzlüsün! Hayatımı mahvettin! Artık gitmek istiyorum!" Hayatımı mahvetmiş sayılmazdı çünkü onu babam zaten yıllar öncesinde...