Věnováno všem čtenářům, co se dočetli až sem.
Když jsem napsala a publikovala první kapitolu, byla jsem pevně rozhodnutá, že tento příběh nedokončím a prostě jej nechám ležet na dně svého pomyslného šuplíku, ale pak přišel ten den, kdy se můj názor změnil, už ani nevím, co to způsobilo, ale jsem za to ráda protože Schisma se brzy stala součástí mého světa a já tímto příběhem začala žít, a tak jsme dnes tady.
Za to, že jsem se dostala až sem vděčím vám všem, protože ještě tak v půlce tohoto příběhu, jsem nevěřila tomu, že jej někdy dokončím. Byli jste pro mě inspirací, kdy se ke mě vracela touha nechat Schismu upadnout v zapomnění. Všichni jste pro mě velice důležití, ale je tu několik lidí, kteří mě podporovali více než jiní a proto jsou těmi nejdůležitějšími. A právě pro vás tady mám zvláštní poděkování.
Jako první bych chtěla poděkovat své mamince (@aggneska) za to, že si přečetla každou kapitolu, a to i přes to, že tento žánr nečte a příběh jí moc nebavil a právě proto pro mě byla tou největší podporou. Děkuji ti mami, že si tu byla a stála při mě.
@Dextrix - tobě děkuji za ty nádherné diskuse, které si se mnou vedl na messengeru, protože jsem se u nich opravdu bavila a zamilovala si je.
@nerousek3 - ty jsi pro mě byla obrovskou podporou téměř od samého začátku. Vždy když jsem se opozdila s kapitolou, hučela si do mě každý den, kdy stále nepřicházela. Ne, že by to bylo příjemné, ale dávala jsi mi tím najevo, jak moc se ti můj příběh líbí, proto prosím nepřestávej.
@haterseraf - od tebe mi tu přistálo několik nádherných komentářů u jejichž čtení jsem se vždy roztékala a ještě několik dalších dní jsem byla úplně na měkko, byli pro mě opravdu velkou inspirací.
@anicka0007 - bylo opravdu hezké, když se od tebe u každé kapitoly objevila hvězdička a zlepšila mi celý den.
A nakonec @beastynesss - tobě děkuji za opravdu skvělé rady, které jsi mi dala, opravdu moc to pro mě znamená.
Samozřejmě děkuji i všem ostatním, jejichž uživatelská jména neznám, protože i vy zastáváte důležitou roli v síti mé inspirace.
Doufám, že se opět sejdeme u druhého dílu, který dostal jméno Harmonia. Až to bude aktuální objeví se poslední upozornění k příběhu Schisma.
Ještě tu pro vás mám pár zajímavostí, které by vás mohli zajímat.
1) Výraz Schisma pochází z latiny a v překladu znamená rozkol.
2) A v příběhu se vyskytuje ještě několik slov z latiny, Mortem - smrt, Ignis - oheň, Venandi - lovec, Spiritus - duch (Gideonův kůň), Luminis - světlí (jednorožec, se kterým se spřátelila Susan), Flamma - plamen (dcera Ignise), Ventum - vítr (syn Ignise)
3) Gideon je, kromě našeho stopaře, také biblická postava, postava z filmu Rudá jako rubín a záporák v seriálu Agents of S.H.I.E.L.D.. Jméno Gideon pochází z hebrejštiny a nejčastěji se překládá jako velkorysý, štědrý, pozorný, štěstí, kreativní nebo aktivní. V České Republice se od roku 1945 narodilo pouze sedm dětí, které dostali toto jméno.
4) Dark Castle je počítačová hra z roku 1986 a také americká hudební skupina, která svou kariéru začala v roce 2005
5) Celý příběh má 32 936 slov
6) Původní verze Schismy zabrala 62 listů v poznámkovém bloku, ale word to natáhl na 91 stran, a to především kvůli tomu, že jsem psala opravdu pidi písmem
Pokud by vás zajímalo ještě něco dalšího, tak určitě pište.
Ještě jednou vám děkuji za všechno a především za to, že jste tu se mnou byli.
Mějte se krásně a užívejte prázdny. Love you all ❤️❤️❤️
Vaše Kája :)
PS: Asi budu brečet
ČTEŠ
Rozkol //Dědictví výjimečných - Kniha první// > (probíhá korekce)
FantasySvět kouzel a magie je krásné ale, zároveň děsivé místo a přesně v takovém světě žije Susan. Lidé umí ovládat magii už od dětství a v patnácti letech se začne projevovat jejich podstata. Někdo umí ovládat vítr, jiní dokáží pracovat s rostlinami nebo...