Epilog - Pravá tvář

45 10 4
                                    

Jordan

Otevřenými dveřmi jsem vešel do velkého sálu.

Vše tu bylo pokryté vrstvou ledu. Byla tu taková zima, že se mi při každém výdechu od úst vznesl obláček páry.

Mé kroky se rozléhaly po sále a odráželi se od ledem pokrytých stěn a vytvářeli tak tajemnou atmosféru.

Uprostřed sálu nehybně ležel chlapec s tmavě hnědými vlasy.

Přistoupil jsem až k němu a pohlédl do jeho bledé tváře. Po kůži se mu rozbíhala pavučina tenoučkého ledu.

Položil jsem mu ruku na hrudník a provedl jednoduché kouzlo. Téměř okamžitě se mu do obličeje vrátila zdravé barva, pak zalapal po dechu a otevřel oči.

Podal jsem mu pomocnou ruku a on ji bez váhání přijal.

"Jak se cítíš?" zeptal jsem se jej a pohlédl do jeho zlatohnědých očí plných síly a odhodlání.

"No jako bych zrovna vstal z mrtvých, trochu rozlámaně, ale jinak fajn," odpověděl a nasadil svůj typický úsměv.

"Neměl někdo nějaké podezření?"

"Ne, nic netuší."

"Výborně Alexi, zvládl jsi to skvěle," pochválil jsem jej a poplácal po rameni.

"Měl bych jednu otázku."

"Ptej se."

"Před dvěma roky jste chtěl, abych založil tu skupinu a měl tak pod dohledem několik výjimečných, proč jste se teď rozhodl vytáhnout mě z toho poklidného maloměstského života a vrátit mě do hry?"

"Něco ti řeknu, to, že si myslí, že jsi mrtvý, je naše eso v rukávu. Na pár měsíců se po nás slehne zem, ale pak vrátíme úder. A taky chci, aby si stál po mém boku až to všechno bude u konce."

"Myslel jsem, že Gideona nahradil Dixon."

"Jenže Dixon si od něj nechal střelit šíp do nohy."

"Přiznejme si kolik lidí dokáže porazit Gideona, je to nejsilnější kouzelník jakého znám."

"Jenže v souboji s ním nejde o sílu, ale o rychlost, když budeš dost rychlí na to, aby si odolal jakýmkoli jeho útokům, unavíš jeho i toho draka. Dixon to věděl a i přes to se nechal porazit a právě proto chci, aby ses mojí pravou rukou stal ty."

"Bude mi ctí Jordane," řekl Alex a na tváři se u objevil ďábelský úsměv.

Tohle bude ještě zajímavé.

.....

Ahoj!!!

Jsem tu s epilogem.

Tentokrát to bude krátké, protože si chci všechny ty emoce nechat do poděkování.

Jen se chci zeptat co říkáte na velkolepé odhalení a zvrat, který se nám v příběhu vyskytl.

Tak hlasujte, komentujte a mějte se krásně, mám vás všechny ráda.

Vaše Kája :)

Rozkol //Dědictví výjimečných - Kniha první// > (probíhá korekce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat