11: Σχέδιο εξόντωσης

11.9K 621 100
                                    


Σήμερα ήταν Παρασκευή αλλά δεν είχαμε σχολείο μιας και αυτές τις τρεις μέρες θα το βάψουν. Πώς τους ήρθε ούτε κι εγώ ξέρω, βέβαια τώρα που το σκέφτομαι μια αλλαγουλα την ήθελε. Ένα μαύρο χρώμα ας πούμε στους τοίχους θα ήταν πολύ καλό, να μας αντιπροσωπεύει ρε παιδί μου.

Η ώρα ήταν 11 το πρωί, μόλις ξύπνησα από τις ακτίνες του ήλιου που περνούσαν μέσα από το παράθυρο. Ποιος ηλίθιος άνοιξε τα παντζούρια πρωινιατικα? Και τι είναι αυτή η μουσική?  Θέλω να κοιμηθώ! Μάλλον η μαμά ξύπνησε με κέφια σήμερα.

Εξυσα τα μάτια μου με τις παλάμες μου και προσπάθησα να συνηθίσω το φως του ήλιου.
"Καλημέρα μικρό"
" Α , καλημέρα Κώστα... ΚΑΤΣΕ ΤΙ?τι κάνεις εδώ; Ποιος σου άνοιξε; Πόση ώρα με παρακολουθείς σουπιά;" Φώναξα σαν υστερική.
" Ηρθα να μιλήσουμε, μου άνοιξε η μητέρα σου και μόλις ήρθα , α και ευχαριστώ για το κοπλιμεντο, με συγκινεις ..."
Είπε και έπιασε την καρδιά του.

Πήγαμε στη κουζίνα και είδαμε την μητέρα μου να χορεύει ισπανικά τραγούδια ενώ σκούπιζε. Τράβηξε τον Κώστα από το χέρι και άρχισαν να χορεύουν μαζί το ντεσπασιτο.

ΘΕΈ ΜΟΥ ΤΙ ΆΛΛΟ ΘΑ ΔΩ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!?

Και ναι σαν να με άκουσε ο θεός , γυρνάω και βλέπω τον Κώστα πάνω στον καναπέ να κραταει τη σκούπα και να κάνει λίμπο από κάτω της η μητέρα μου τραγουδώντας το Λίμπο. Πλήρης αποτυχία.

Φεισπαλμαριστηκα τόσες φορές που μάλλον θα έχει κοκκινίσει όλη η μούρη μου.

Η μαμά έχει μία ιδιαίτερη αδυναμία στον Κώστα. Οταν χαθήκαμε είχε στεναχωρηθεί πολύ και μου υποσχόταν ότι θα γυρίσει. Μόνο που εγώ δεν ήθελα να γυρίσει σε εμένα. Τώρα δεν ξέρω τι άλλαξε... Αλλά γενικά τον έχει σαν γιο της. Δηλαδή σαν δεύτερο γιο της.
Όταν τελείωσαν την μίνι παράσταση τους ήρθε κοντά μου η μαμά και με έκανε μια μεγάλη σβούρα ρίχνοντας με στην αγκαλιά του Κώστα. Μας έκλεισε το μάτι και ανέβηκε στον δεύτερο όροφο.

Τι φάση?

Σήκωσα τη ματια μου και τον κοίταξα. Μεεεεγα λαθοοοςςς! Ήμασταν υπερβολικά κοντά. Άρχισα να ιδρώνω. Έκανα ένα βήμα πίσω.
"Δεν πάμε αν φάμε κάτι?"
" και δεν πάμε?"
Είπε και έξυσε τον αυχένα του αμήχανα.

Ουαου. Μάλλον αυτή είναι η επόμενη αγαπημένη μου κίνηση μετά από όταν αγχώνεται και ανακατεύει τα μαλλιά του τραβωντας τα απαλά και όταν βγάζει τη μπλούζα του και όταν δαγκώνει το κάτω χείλος τ- έι τι σκέφτομαι??

Every Good Girl Needs A Bad BoyWhere stories live. Discover now