12: Τα καταφέραμε!

11.6K 618 129
                                    

Καλές μου αναγνωστριες νιώστε πραουντ για μένα. Πέρασα μιάμιση ώρα στο γυμναστήριο και έχω όλα τα κοκαλακια μου.

Νομίζω...

Τέλος πάντων βγήκα από το γυμναστήριο τρέχοντας σαν κυνηγημένη και κατευθείαν κοντοσταθηκα.

ΤΙΝΕΤΟΥΤΟΜΑΝΑΜΟΥ?

Αχ ναιιιι τοσο απολαυστικοοοο...
Σκέφτηκα ενώ μύριζα την θεϊκή μυρωδιά.

ΜΑ ΚΑΛΑ, σουβλατζίδικο δίπλα από το γυμναστήριο? ΣΟΥΒΛΑΤΖΊΔΙΚΟ? Πόση ψυχική δύναμη να έχει κανείς για να μην παρασυρθεί?

Δάφνη σκέψου το σοβαρά. Είναι ζήτημα ζωής και θανάτου. Που λέει ο λόγος δηλαδή...
Αν μπεις μέσα δεν υπάρχει επιστροφή. ΣΟΥΒΛΆΚΙ ΚΑΙ ΑΠΌΛΑΥΣΗ Ή ΚΟΙΛΙΑΚΟΊ?

Ναι νομίζω πήρα την απόφαση μου. Ήταν δύσκολο. Θλιβερό.

"Δύο πιτες γύρο πατάτα ντομάτα σως παρακαλω"

Ω μην κρίνετε παιδιά. Είμαι άνθρωπος με ανάγκες.

(...)


Άκουσα κάποιον να φωνάζει μες στον ύπνο μου και αμέσως μετά να κοπαναει η πόρτα του δωματίου μου. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τη μαμά να ανοίγει τα παράθυρα.
"Ρε μαμά λυπήσου μεεεεε , είναι μόνο 9 το πρωιιι" της φώναξα και γύρισε να με κοιτάξει λες και έκανα κανένα έγκλημα.

Τζιζους, φοβούμαιιιι...

"Και τι θα πει αυτό? Ξημέρωσε μια καινούρια μέρα, βγες έξω και απόλαυσε την. Είσαι ικανή να κοιμάσαι μέχρι το απόγευμα αν δεν σε ξυπνήσω. "

Θα ήταν πολύ καλή ιδέα τώρα που το σκέφτομαι...

Έφυγε και πήγε στο δωμάτιο του Αντρέα. Είχε κοιμηθεί εδώ το βράδυ και ο Κώστας γιατί είχαν βγει και γύρισαν αργά. Ποιός ξέρει τι έκαναν πάλι χθες. Μια μέρα είχα βρει μια κόκκινη γυναικεία τρίχα στο μπλουζάκι του Αντρέα και είχα φρικαρει εντελώς.

Άνοιξε πάλι η πόρτα και μπήκαν μέσα ένας νυσταγμενος Κώστας και ένας μισοκοιμησμενος Αντρέας. Έπεσαν αριστερά και δεξιά μου στο κρεβάτι και προσπάθησαν να κερδίσουν 5 λεπτά ύπνου ακόμη. Η μαμά παράτησε τις προσπάθειες της και κατέβηκε να φτιάξει πρωινό.

"Καλημέρα μικρό" είπαν και οι δύο ταυτόχρονα. Ρε άμα σας χώσω καμιά μπουνιά θα δείτε.
"Καλημέρα" είπα και χασμουρηθηκα.
"Νυστάζωωωω" παραπονέθηκε ο Κώστας και έπιασε το κεφάλι του με τα χέρια του.
"τι ώρα γυρίσατε?"
"Ε δεν θα ήταν 4? Είπαμε να μην το τραβήξουμε πολύ χθες, δεν είχαμε και όρεξη." Είπε ο Αντρέας και έδωσε ένα ντεπον για τον πονοκέφαλο στον Κώστα. Δηλαδή αν είχαν όρεξη πόσο θα κάθονταν? Εγώ στις 4 το ξημέρωμα θα βλέπω το 82629272ο όνειρο.

Every Good Girl Needs A Bad BoyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon