🔞😏🔥
(Δεν θα πω αυτά τα κλασικά να προσπεράσετε το κεφάλαιο, γιατί πολύ απλά όλες ξέρουμε πως πεθαίνουμε για λίγο dirty και καμία δεν τα προσπερνάει;) ΜΟΥΣΊΤΣΕΣ ΟΛΕΣ ΜΑΑΑΣΣΣ )
(Πάνω #delena ΑΓΑΠΏ ΡΕ)
Χωρίς να χάσει ευκαιρία, κόλλησε τη πλάτη μου στον παγωμένο τοίχο του διαδρόμου και πίεσε το σώμα του ερωτικά πάνω στο δικό μου.
Με κοιτούσε με ένα βλέμμα γεμάτο λαγνεία, επιθυμία και έρωτα.
Δάγκωσα τα χείλη μου στην όψη του, απελπισμένη με το πόσο μεγάλη είναι η επιθυμία μου να έρθει πιο κοντά, να με αγγίξει, να με φιλήσει, να με στείλει στον 7ο ουρανό όπως πολύ καλά ξέρει να κάνει.
Έφερε τη μύτη του στον λαιμό μου, και άρχισε να μου αφήνει απαλά, υγρά φιλιά από το κάτω μέρος του σαγονιού μου, μέχρι τη βάση του λαιμού μου, και ύστερα ακόμα πιο κάτω, μέχρι την αρχή του V της μπλούζας μου.
Τα χέρια μου είχαν μετακινηθεί στα πυκνά μαλλιά του τραβώντας τα ελαφρά, ενώ εκείνος άφηνε σημάδια στον ακάλυπτο λαιμό μου, μικρές δαγκωνιές και φιλιά, κάνοντας με να λιώνω κάτω από το άγγιγμα του.
Άρχισε να τρίβει ευγενικά τους γοφούς του πάνω στους δικούς μου, με αποτέλεσμα η σκληρή του στύση να βρίσκεται ενάντια στη δική μου περιοχή.
Ένα βογγητό ξέφυγε από τα χείλη μου χωρίς να το ελέγχω. Αυτό το συναίσθημα για μένα ήταν κάτι καινούριο, με ενθουσίαζε και με τρόμαζε παράλληλα.
"Πες μου σε παρακαλώ ότι το θες αυτό όσο το θέλω κι εγώ" είπε με κομμένη την ανάσα.
Ένιωθα κατακόκκινη, η ντροπή μου ήταν εμφανής άλλη μία φορά.
Τελικώς έγνεψα καταφατικά, αποφεύγοντας το βλέμμα του που με κάρφωνε με λαγνεία.
"Θέλω να το ακούσω μωρό μου. Θέλω να μου πεις πόσο με θέλεις αυτή τη στιγμή." Είπε σιγανά με φωνή βραχνιασμένη, ήχος τόσο απολαυστικός που έφερνε ανατριχίλες σε όλο μου το σώμα.
"Σε θέλω" είπα γρήγορα και κοφτά. Ένα μικρό χαμόγελο εμφανίστηκε στην άκρη του στόματος του. Τα χείλη του έπεσαν πάνω στα δικά μου και τα χέρια του έσφιξαν τη μέση μου.
"Πώς με θέλεις?" Ρώτησε μια ακόμη φορά ερωτικά. Τα μάτια μου ερμητικά κλειστά, οι παλάμες μου γατζωμένες στη μπλούζα του και όλο το κορμί μου να τρέμει από ευχαρίστηση πάνω στο δικό του.
"Έτσι" είπα εννοώντας τη στενή μας επαφή. Δεν μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Κάθε φορά που το καυτό του δέρμα ακουμπούσε το δικό μου, κάθε σιγανό, βαθύ βογγητό που ξεφευγε από τα χείλη του, κάθε φιλί του που ένιωθα στο δέρμα μου, με έκανε τόσο ευάλωτη.
YOU ARE READING
Every Good Girl Needs A Bad Boy
Romance"Πες μου σε παρακαλώ ότι το θες αυτό όσο το θέλω κι εγώ" είπε με κομμένη την ανάσα. Ένιωθα κατακόκκινη, η ντροπή μου ήταν εμφανής άλλη μία φορά. Τελικά έγνεψα καταφατικά, αποφεύγοντας το βλέμμα του που με κάρφωνε με λαγνεία. "Θέλω να το ακούσω μω...