37: Ποιά νομίζεις οτι είσαι?

8.5K 480 92
                                    

Σταμάτησε απέναντι μου και το επόμενο δευτερόλεπτο, το χέρι της είχε γίνει ένα με το μάγουλο μου ,γυρίζοντας το κεφάλι μου στο πλάι από τη δύναμη.

Το ένιωσα να τσούζει πάρα πολύ και κατάλαβα πως τα τεράστια μαγισσέ νύχια της είχαν κάνει γραμμές στο πρόσωπο μου. Σκύλα.

Γύρισα μπροστά μου ώστε να τη κοιτάω εξαγριωμένη. Πώς τολμάει?

Σηκώθηκα από το παγκάκι και τη κοίταξα με μισό μάτι.
"ΕΣΎ ΦΤΑΊΣ ΓΙΑ ΌΛΑ ΠΑΛΙΟΤΣΌΚΑΡΟ"
Φώναξε δυνατά και η λεπτή φωνή της έσπασε τα τύμπανα μου.

Αχ μωρέ πληγώθηκα τώρα. Μισό λεπτό , πάω να κλάψω κι έρχομαι.

"ΗΛΊΘΙΑ ΑΝ ΧΕΝ ΉΣΟΥΝ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΝ ΤΥΛΊΞΕΙΣ ΤΏΡΑ ΘΑ ΉΤΑΝ ΌΛΑ ΤΈΛΕΙΑ. ΤΟ ΠΑΊΖΕΙΣ ΑΘΏΑ ΑΛΛΆ ΣΊΓΟΥΡΑ ΤΟΥ ΆΝΟΙΞΕΣ ΤΑ ΠΌΔΙΑ ΣΟΥ. ΤΣΟΎΛΑ!"

Τσίριξε κάνοντας πολλά παιδιά να γυρίσουν να μας κοιτάξουν περίεργα.
Τι λέει? Πάει καλά? Δεν καταλαβαίνω τίποτα.

"ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΆ ΣΟΥ? ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΌ ΛΕΣ? ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΉΣΕΙΣ ΈΤΣΙ ΓΙΑ ΜΈΝΑ ΤΟ ΚΑΤΆΛΑΒΕΣ?" Αντεπιτέθηκα και την νευρίασα κι άλλο. Αν σου ξεριζώσω τα εξτενσιονς θα σου πω εγώ, σαύρα.

Σήκωσε το χέρι της να με χτυπήσει πάλι αλλά το έπιασα και το κατέβασα κάτω με δύναμη -όσο μπορούσα δηλαδή ,γιατί νταξει δεν είμαι και ο Τζον Σίνα ,φίλε μου-

"Έτσι και με ξανα ακουμπήσεις..."

Γέλασε ειρωνικά και ήρθε πιο κοντά μου.

"Δεν ξέρεις με ποια τα έχεις βάλει.Θα σου κάνω τη ζωή κόλαση"
Είπε αργά και απειλητικά υποτίθεται. Πήγε το σκατό στη κάλτσα τωρα. Σίγουρα.

Την έσπρωξα πίσω και αν ήταν καρτούν, σίγουρα θα έβγαζε καπνούς από τα αυτιά και τη μύτη.

Προχώρησε γρήγορα προς το μέρος μου και τότε έγινε το έλα να δεις.

Μαλλιοτραβήγματα, γρατζουνιές και πάει λέγοντας.

Σε λίγα δευτερόλεπτα ένιωσα δύο χέρια να με απομακρύνουν από πάνω της, αλλά είχα πάρει πολλή φόρα για να σταματήσω...
Πρώτη φορά μου συνέβαινε κάτι τέτοιο, ο ενθουσιασμός με είχε κυριεύσει.

Τα χέρια του μεγαλοσωμου αγοριού ήταν ακόμα γύρω μου και πάλευαν να με κρατήσουν, ενώ εγώ κουνιομουν σαν χέλι για να ξεφύγω και να της ορμησω.

"Ηρέμησε" άκουσα τη φωνή του αγοριού και κατάλαβα πως είναι ο Τζέισον.
Πήρα μια βαθιά ανάσα.

Την κοίταξα και είδα πως την είχε πιάσει κι αυτή ο Κώστας και την είχε απομακρύνει. Εντάξει νομίζω πως ηρέμησα τώρα.

Every Good Girl Needs A Bad BoyWhere stories live. Discover now