7: Baby boy

13.7K 659 110
                                    

Με γρήγορα βήματα γυρισαμε στο σπίτι, παραπατούσα αλλά ευτυχώς η Ελένη και η δίδυμη αδελφή της με κρατούσαν από το χέρι, ή δεν έχει δίδυμη αδελφή; Χαχαχαχα το ποτό όντως δεν μου κάνει καλό.

Μπήκαμε στο σπίτι και κατευθυνθηκαμε προς το δωμάτιο μου
"ΦΩΤΙΆ ΜΕ ΦΩΤΙΑΑΑΑΑ ΦΩΤ- "
"ΣΚΆΣΕ θα μας ακούσουν"
Είπε η Ελένη και μου έκλεισε ΠΑΛΙ το στόμα με το χέρι της με έναν πολύ ευγενικό (νοτ) τρόπο.
"μπα; Βρήκατε τον δρόμο για το σπίτι;"
Είπε ο Κώστας καθώς βγήκε από το δωμάτιο.
"τι δουλειά έχεις εσύ εδώ; Κάθε μέρα στον φίλο σου θα έρχεσαι να κοιμάσαι; Και δεν βλέπεις ότι έχω πρόβλημα εδώ; Είναι τύφλα, δεν μπορώ να την ησυχάσω και μετά από αυτό που έγινε.."
"ώπα ώπα.... Τι έγινε;"
Φάνηκε να ανησύχησε...

"την στρίμωξε ένας στις τουαλέτες χωρίς τη θέληση της αλλά εντάξει τους πρόλαβα και ευτυχώς δεν της έκανε τίποτα."
Άρχισε να του λέει τα γεγονότα.
"ΤΙ; ΘΑ ΤΟ ΣΚΊΣΩ ΤΟ ΚΑΘΊΚΙ ΠΟΎ ΤΗΝ ΑΚΟΎΜΠΗΣΕ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΝΑ ΦΤΎΣΕΙ ΑΊΜΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣ- "
" καλα άραξε τα βυζιά σου λίγο και βοηθα να την κουβαλήσουμε πάνω "
"καλέ τι λουκουμακι είναι αυτό; Ε ψιτ κούκλε θα μου χαρίσεις το ονοματάκι σου; "
Είπα με πονηρό βλέμμα απευθυνόμενη στον Κώστα.
"είναι πιο μεθυσμένη απ' ότι νόμιζα "
Διαπίστωσε φρικαρισμενος.
"πρέπει να φύγω, μπορείς να την βάλεις στο κρεβάτι της;"

Οοοχιιι μην με αφήνεις μόνη μου με αυτοονν...
" ναι φυσικά , καληνύχτα"

Κώστας ποβ ( Ω γιεα)

Πήρα την Δάφνη αγκαλιά και την ξάπλωσα στο κρεβάτι της
"Βάλε τις πιτζάμες σου"
Είπα και τις άφησα δίπλα της.
" όχι "
Είπε ναζιαρικα σαν να νιαουριζε.
" βάλε τις τώρα!"
"βάλ'τις μου εσύ "
Είπε και άρχισε να ξεντυνεται μπροστά μου.
Ωχ. Όχι. Δεν. Μπορώ. Να. Το. Ελέγξω.
Ένιωσα το παντελόνι μου να στενεύει όταν έσκυψε μπροστά μου για να βγάλει την φούστα της...

Έλα ρε μεγάλε, τώρα είναι η ευκαιρία σου, βάλε την κάτω και άλλαξε της τα φώτα, έτσι κι αλλιώς προκαλεί...

Σκάσε Κώστα jr (χιχιχι)

ΚΏΣΤΑ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΉΣΟΥ, ΕΊΝΑΙ ΜΕΘΥΣΜΈΝΗ ΚΑΙ ΑΝ ΚΆΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΚΟΟΟΟΟ....
Οκ.οκ.οκ.οκ. το χω

Γύρισα την πλάτη μου μέχρι να ντυθεί και όπως γύρισα κοπανησα το κεφάλι μου στην ντουλάπα
"Σςςςςς κάνε ησυχία baby boy δεν θες να μας ακούσουν σωστά; "
Είπε πονηρά με μια βαθιά σεξυ φωνή που μα το Θεό αν δεν τη φασωσω να μου φτιάξουν άγαλμα στην πλατεία Συντάγματος.
"μπορείς να γυρίσεις τώρα daddy"
"Εμ... Δ-Δαφνη κάτι ξ-ξεχασ-σες "

Every Good Girl Needs A Bad BoyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora