Probudím se a hned se podívám na mobil kolik je. Pane bože! Je po páté! Proč mi sakra budík nezvonil? Rychle vylítnu z postele a běžím do koupelny. Dám si sprchu a pak se aspoň trošku přelíčím. Ohon si rozpustím a vlasy nechám rozpuštěné. Párkrát je pročísnu hřebenem a jdu do pokoje ke skříni. Tam se pár minut přehrabuju a hledám nějaké šaty na párty. Nakonec si vyberu celé černé a k nim si vezmu černé lodičky.
Rychle popadnu černou malou kabelku přes rameno, do které hodím mobil a peněženku. Když už jsem na schodech po celým domě se rozezní zvonek. Běžím ke dveřím a Nessie běží za mnou. ,, Ahoj Sof, někam jdeš?" Zeptá se mě teta vycházející z obývacího pokoje. ,,Jo jdu s kamarádem na párty." ,,Dobře. Tak si to užijte." Otevřu dveře a za nimi stojí Damon. ,,Ahoj, sluší ti to." ,,Ahoj, díky. Ty taky nevypadáš nejhůř." Usměju se a trošku odstrčím Ness od dveří, abych mohla projít. Nejspíš si myslí, že s ní někam těď půjdu. Teta v kuchyni něčím zachrastí a už utíká pro jídlo. Vyjdu ven a teta ještě na mě zavolá. ,,Přijď brzy a užijte si to." ,,Jo užijem neboj. Ahoj." Zavřu za sebou dveře a s Damonem se vydáme na tu párty.
Po pár minutách dojdeme k velkému domu, ze kterého se line hlasitá hudba. Vejdeme dovnitř a hned na nás začne Elena mávat. Stojí tam s nějakýma holkama a přitom si povídají. ,,Ahoj Sof, tak jsi přišla. Sluší ti to." Na mě se usměje, ale když se koukne na Damona, její pohled se změní do zamračeného. ,,Ahoj Eleno, jo dík. Taky ti to sluší." ,,Jo promiň, tohle je Caroline a Bonnie." ,,Ahoj" Řekne Caroline a usměje se na mě i na Damona. Bonnie se taky usměje a pozdraví mě.Caroline je asi ta Elenina blonďatá kámoška, o které dneska v parku mluvil Damon. ,,Čau Eleno, kdepak máš Stefíka?" Zeptá se jí Damon a přitom se kouká po ostatních lidech až se mu pohled zastaví u jedné dívky. ,,Ahoj Damone. Stefan je někde venku." ,,To už se s tebou přetancoval?" Ušklíbne se na ni a odejde ven. ,,Tak co Sof. Líbí se ti tu?" ,,Jo, je to tady lepší než v New Yorku a lidi jsou tu milí." ,,Hele holky já si jenom dojdu pro pití a za chvilku jsem zpátky.",,Jo jasně." Caroline odcupitá pro pití a mi si mezitím popovídáme. ,,A proč jsi se vlastně přestěhovala z New Yorku? Vždyť New York je krásné město." Zeptá se mě Bonnie a Caroline zrovna přiběhne i s tím pitím. ,,No, předtím jsem bydlela s tetou a s rodiči právě v New Yorku, ale včera jsme se přestěhovaly. Tedy jen Teta a já. Rodiče měli minulý měsíc autonehodu a zemřeli. A kvůli té nehodě jsme se právě přestěhovaly sem, ale teď jsem v poho, takže dobrý." ,,Promiň, neměla jsem se na to ptát." ,, Ne, to je v pohodě. Neomlouvej se. Nemohla jsi to vědět." Bonnie se na mě omluvně usměje a Caroline mě hned obejme. ,,Ježiš, chudáčku. To je mi moc líto." Řekne a ještě mě víc zmáčkne. ,,Díky Caroline, můžeš mě už prosím pustit?" ,,Jo jasně, promiň." Omluvně se na mě podívá a v tu chvíli k nám jde Damon s jedním klukem. Asi se Stefanem.
Když k nám přijdou, začne hrát dobrá písnička. Caroline s Bonnie jdou tancovat do prostřed parketu a Stefan s Elenou jdou za nimi. ,,Nechceš si taky zatančit?" Zeptá se mě Damon a já jeho ruku přijmu.
Po chvíli Damon někam odejde a já se rozhodnu, že půjdu na chvilku na čerstvý vzduch. ,,Hele Eleno, za chvilku jsem zpátky jo?" ,,Jo, jasně." Prodírám se mezi lidma až ke dvěřím. Vyjdu ven a hned se vydám směrem park. V parku si sednu na jednu lavičku a užívám si ticho a klid.
Asi po 5ti minutách se rozhodnu jít už zpátky, ale vezmu to podél lesa. Najednou se ozve nějaký křik vycházející z lesa. Někteří lidi by asi hned běželi co nejdál od toho, ale já ne. Běžím směrem odkud se ten křik ozývá a doběhnu na místo, kde není moc stromů. Všimnu si něčeho co leží pod stromem a vydám se k tomu. Když jsem u toho, zjistím, že je to ta dívka, na kterou se Damon na párty díval. Kleknu si k ní a zkoumám, jestli vůbec dýchá. Dýchá, ale asi tu moc dlouho nezůstane. Něco se v křoví pohne a já nadskočím. Ta ležící skoro mrtvá dívka vedle mě není roztrhaná, ale jen krvácí na krku. A tohle by asi normální zvíře neudělalo. Z křoví vyjde postava a v tu chvíli se mi nohy přilepí k zemi a nemůžu vydat ani hlásku. Ve vteřině je u mě a já poznám, že je to Damon. Z koutků úst mu kouká ještě ne úplně zaschlá krev.
To on ji zabil? Pane bože! Nechápu proč by to dělal? Koukne se mi do očí a jeho zorničky se zvětší.
,,Tohle jsi nikdy neviďela, zapomeneš, že tu leželo mrtvé tělo té dívky z párty, a že jsi mě tu viděla. Vratíš se na tu párty a kdyby se tě Elena ptala, kde jsi byla, řekneš, že jen v parku. Dobrou noc Sofie." Dořekne to a já tu zůstanu sama. Vrátím se na tu párty a hledám Elenu, Stefana, Bonnie a Caroline.
,,Sof, tady jsi. Mysleli jsme si, že jsi už odešla domů." ,,Jo no, byla jsem jen v parku, ale asi už stejně půjdu." ,,Tak jo. Ahoj a zítra před školou." ,,Jo, ahoj." Rozloučím se i s ostatními a jdu domů.Doma je tma, takže teta už asi spí. Nessie ke mně přiběhne a vezmu ji do ruky. V pokoji ji položím na postel a tam usne. Já si mezitím dám sprchu a odlíčím se. Samozřejmě si i vyčistím zuby a převlíknu se do pižama. Zhasnu, vlezu si do postele a za pár minut už spím.
ČTEŠ
Begin again
FantasyAhoj, jmenuji se Sofie Smithová a je mi 17 let. Žiji s tetou v New Yorku a budeme se stěhovat do menšího městečka jménem Mystic Falls. Předem se omlouvám za chyby, které mohou být v tomto příběhu. Všem, kteří si tuto povídku přečetli, hrozně moc děk...