7.kapitola

727 37 3
                                    

Je půl osmé ráno a já vstávám do školy. Dám si sprchu, nalíčím se, udělám higienu a obleču se. Z vlasů si udělám dva francouzké copy a vezmu věci, které dneska budu potřebovat ve škole. Sejdu dolů, udělám si snídani a svačinu a pak vyrazím do školy.

Před školou na mě opět čeká Elena, Caroline, Bonnie a Stefan a společně jdeme na 1. hodinu. ,,Nechcete zase po škole někam jít?" ,,No, víš Caroline, dneska bych chtěla jít na hřbitov. Jestli by vám to nevadilo, že nikam s vámi dneska nepůjdu."
,,Ne, nevadilo." Řekne Eleně Bonnie za nás ostatní a přitom vkročíme do třídy.

Škola dneska  uběhla dost rychle, takže  teď máme volno. ,,Hele, Eleno můžu jít na ten hřbitov s tebou, jestli chceš?" ,,Jo, klidně." Rozloučíme se s ostatními a jdeme směrem hřbitov. ,,Eleno, nezdá se ti, že Stefan něco tají?",,Ne, proč?" ,,No já myslím, že jako praví přátelé by jsme si mohli říkat všechno, protože když jsem vám včera v Grillu řekla o té mrtvé dívce, tak Stefan skoro nevěděl co říct. Měl takový ztrnulý výraz. A jestli víš o tom co Stefan tají řekneš mi to prosím?" Elena si povzdechne a přijde k hrobu jejích rodičů.
,,Chceš tedy vědět pravdu?" ,,Jo to bych ráda." Vyjdeme ze hřbitova a nemám  ani tušení, kam teď jdeme. ,,A kam vlastně teď jdeme?" ,,K Stefanovi." ,,Ok."

Po chvilce přijdeme k nějakému domu. Vypadá jako pension.

Elena otevře dveře a vejde

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Elena otevře dveře a vejde. Já jdu za ní a pak za sebou zavřu dveře. Rozhlížím se kolem sebe a je to tu vážně hezký.
,,Ale, ale kdopak to sem přicupital? Že by samotný anděl?" Do místnosti, kde těď jsme přijde nějaký kluk, kterého vidím poprvé.

,,Kole, co tu děláš? A kde je zbytek tvé rodiny?" Elena se zeptá toho Kola a já si omylem odkašlu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Kole, co tu děláš? A kde je zbytek tvé rodiny?" Elena se zeptá toho Kola a já si omylem odkašlu. ,,No podívejme, co pak je to tu za kvítek?" Elena si přede mě stoupne a Kol se tomu zasměje. ,,Ale no tak dvojnice. Snad si nemyslíš, že proti původnímu upírovi něco zmůžeš." Upír? Vždyť upíři neexistují. Počkat! Ta mrtvá dívka prý krvácela jen na krku! Takže ji zabil upír! ,,Elena možná proti tobě nic nezmůže, ale my ano."  Najednou se před Kolem objeví Stefan a začne se s ním prát.
,,Sofie, Eleno, běžte za Bonnie! Hned!" Zavolá na nás Damon a my se rozeběhneme k Bonnie. ,,Eleno? Takže ti lidi umírali kvůli upírům?" ,,Ano."

Doběhneme k Bonnie domů a hned nám Bonnie otevře. ,,Pane bože, jste v pořádku?" ,,Jo jsme, ale Sof ví o upírech."
,,Aha, tak už ji asi můžeme říct všechno ne?" Caroline se objeví za Bonnie a já i Elena vejdem dovnitř.

,,Počkej, takže Eleno ty jsi dvojnice, Bonnie je čarodějka a Damon, Stefan a Caroline jsou upíři? No teda. Tolik nadpřirozena najednou." ,,Jo, ale ty jsi člověk, takže... Nás můžeš i prozradit." Caroline si sedne vedle Bonnie na gauč a přitom pije čaj.
,,Ne, neprozradím. Nikomu to neřeknu. Vážně. A navíc jste moji přátele a to bych vám neudělala." ,,Tak fajn, ale co uděláme s Kolem? Protože, když ho zabijeme, tak sem přijde Klaus, aby se nám pomstil." Dořekne to Elena a dovnitř přijde Stefan s Damonem. ,,Co jste udělali s Kolem? Doufám, že je pořád naživu, aby sem nepřišel Klaus ho pomstít." Řeknu a oba se na mě kouknou. ,, Už vím všechno, takže přede mnou už nic nemusíte tajit." Usměju se a oni si sednou na volná místa na gauči.
,,Tím všechno myslíš jako úplně všechno?"
Zeptá se mě Damon a přitom se na mě otočí. ,,No, o vás vím, že vy dva i Caroline jste upíři, Bonnie je čarodějka a Elena, že je dvojnice, po které šel Klaus Mikaelson původní hybrid. A, že je Kol Mikaelson  původní upír, ale to řekl sám. Takže vím toho asi opravdu dost."

Asi po 2 hodinách se rozhodnu už jít domů, aby teta neměla o mě strach. ,,Nemám jít s tebou Sof?" ,,Ne, to je dobrý Eleno, ale dík. Zvládnnu to. Tak ahoj." ,,Ahoj." Řeknou všichni na jednou a já vyjdu z domu. Takže tu jsou 3 upíři plus tedy Kol, ale toho jsem viděla dneska poprvé, takže ty útoky asi neudělal on. Caroline by to asi taky neudělala  a Stefan je na zvířecí dietě, takže zbývá Damon.

Přijdu domů a teta zrovna vaří večeři. ,,Ahoj teto, jsem doma." Zavolám z předsíně a Nessie ke mně přiběhne. ,,No ahoj, jak pak jsi se dneska měla Ness?" Vejdu s Nessie do kuchyně a hned běží k misce plné  granulemi pro štěňata. ,,Ahoj Sof. A jak jsi se dneska měla ty? Myslela jsem, že domů půjdeš hned po škole." ,, Jo, měla jsem ti zavolat, ale byla jsem s kamarádama. A co je dneska k večeři?" Připravím stůl a teta na něj dá jídlo. ,,Dneska k večeři jsou šunkofleky." Hm, ty miluju.

Po večeři jdu do pokoje a převlíknu se do pižama. V koupelně si dám sprchu, vyčistím si zuby a odlíčím se. Vlezu si do postele a chvilku ještě přemýšlím o tom co jsem se dneska všechno dozvěděla a pak už usnu.

Begin againKde žijí příběhy. Začni objevovat