18.kapitola

407 28 0
                                    

POHLED DAMONA
...............................
Cestou v autě zpátky k pensionu jsem přemýšlel o tom, co se před malou chvilkou stalo. Sakra! Vždyť ona mě miluje! Sof mě miluje! Byl jsem strašně rád. Zase po dlouhé době jsem šťastný.
Přijel jsem na příjezdovou cestu a vystoupil.
S pískáním jsem došel ke dveřím a otevřel je. Vešel jsem a zamířil si to přímo k mému bourbonu. ,,Copak se ti stalo, Damone?" ,,Jsem šťastný, jinak nic. A kde máš Elenu?" ,,Jela k Bonnie." ,,Aha a na párty tě nepozvaly?" ,,Jo, nepozvaly, protože nemájí žádnou párty." ,,Aha, divím se, že jsi tam i tak nešel." ,,Proč bych tam měl být? Ano, Elena je moje holka, ale nemusím jí stát furt za zadkem. Je u Bonnie, protože má Jeremy zítra narozeniny." ,,Fajn, už tě nechám být."
Po pokecu s bráškou jsem dopil bourbon a  sklečku vrátil na její původní místo. ,,Kde je vlastně Katherine? Zase zdrhá před Klausem?" ,,Nejspíš." Stefan si sedl ke stolu a něco si prohlížel. ,,Máme nějaké pytlíky s krví?" ,,Jo, proč se ptáš? Myslíš, že je někdo vzal?" ,,Co ty víš? Všechno je možný." Ušklíbl jsem se na něj a vydal se k mrazáku s krví. Vzal jsem si 2 pytlíky s A+ a šel zpátky do obýváku. ,,A z čeho jsi, tak najednou šťastný? Takhle jsi byl naposled s Elenou?" ,,Fajn, tak ti to tedy řeknu." Sedl jsem si na gauč a otevřel si jeden pytlík.
,,Dal jsem se dohromady s novým hybridem. Tedy hybridkou." ,,Myslíš Sof?" ,,Ó, dneska ti to nějak pálí. A jo, jsme spolu." ,,Bezva, ale abys ji nezničil život." ,,Neboj, nic se jí nestane a navíc je dospělá a k tomu hybrid. Nikdo jí neublíží."
,,A, jak to tedy mezi vámi je?" ,,Co myslíš bráško? Většinou spolu chodí dva lidi, kteří se milují. A nemusíš se ptát. Rovnou ti na tu otázku odpovím. Sof mě miluje." ,,Aha. A ty ji?" ,,Jo, ale to je ohledně nás vše. Víc ti neřeknu." Ušklíbl jsem se na něj a on jen protočil očima. ,,Jo a hele, když se o Sof bavíme, mohl bych jí teď zavolat." Vytočil jsem její číslo a čekal až to zvedne. Nic asi ho má na potichu. Vstal jsem a  s pytlíkem v ruce jsem šel nahoru do svého pokoje a Stefana tam nechal.

POHLED SOF
......................
Podívala jsem se na mobil a zjistila, že mi Damon volal. Nevím, co mohl chtít, ale až se vrátíme domů, tak mu zavolám zpátky.
,,Vidím, že si to budeš chtít zopakovat." ,,Jo, je to super. Až na ty kosti, ale asi si musím na to zvyknout. Půjdem?" Tayler přikývl a s Ness jsme se vydali domů.

Doma bylo už všude zhasnuto. Ani se nedivím, protože je 1:00 ráno. Vůbec jsem si nemyslela, že jsme tam byli, tak dlouho.
Potichu jsme se dostali do pokojů a já si s sebou vzala Ness. Zavřela jsem dveře a sedla si s ní na postel. Chvilku jsem ji drbala na bříšku a přitom přemýšlala, jak to bude dál. Položila jsem ji na postel a ona se uvelebila a pak usla. Bude mi smutno, ale když bude u Jeremyho, tak za ní budu moct asi chodit. Ukápla mi jedna slza a hned jsem ji utřela. Vydala jsem se do koupelny a ji tam nechala. Vysprchovala jsem se, udělala si hygienu a podobné  věci. Vzala si na sebe čistý pyžamo (overal- tílko s kraťasy) a šla zpátky do pokoje. Zhasla jsem světlo a šla spát.

Ráno mě probudily sluneční paprsky a venku bylo hezky. Podívala jsem se na mobil kolik je hodin a zjistila, že je 7: 00.
Dneska už půjdu do školy, ale předtím si ještě stihnu zaběhat. Rychle jsem na sebe hodila pohodlné elasťáky, tílko a černou mikynu s kapucí. V koupelně jsem si vyčistila zuby a nalíčila se. Vlasy jsem si dala do nízkýho culiku a šla dolů. Mamka už byla v kuchyni a něco tam dělala. ,,Dobré ráno, mami." ,,Dobré, jak jsi se tu vyspala?" ,,Dobře, dík." Udělala jsem si kafe s rohlíkem a s marmeládou a šla si s ťím sednout ke stolu. Mamka si také udělala kafe a snídani a sedla si vedle mě.
,,Sof, chtěla jsem ti už včera říct něco ohledně tebe a Taylera. I s Masonem to trochu souvisí, ale u něj jsem si na to už zvykla." ,,Na co?" ,,Že je vlkodlak." ,,Aha." ,,No prostě jsem ti chtěla říct, že vím, že jsi hybrid stejně jako Tayler, takže to přede mnou nemusíš skrývat." ,,Díky." Usmála jsem se na ni a dojedla přitom snídani. Vstala jsem a špinavé nádobí dala do mičky. ,,A proč jsi vstávala, tak brzy?" ,,Dneska jdu už do školy a chtěla jsem si před tím ještě zaběhat." ,,Aha. Tak běž, ať se vrátíš včas." ,,Jo, už jdu, tak zatím." V předsíni jsem si vzala boty se značkou nike a rozloučila se s mamkou. Sluchátka připojené k mobilu jsem si dala do uší a zapla si svou oblíbenou písničku.

Rozeběhla jsem se směrem k lesu.
Běžela jsem podél lesa a pak po lesní cestě.
Chvilku jsem běžela v klidu, ale pak se někde za mnou ozvalo křupnutí větvičky. Ignorovala jsem to, protože to asi byl jen zajíc nebo jiné zvíře. Hned na to se to znova ozvalo a já se zastavila. Zaposlouchala jsem se a použila k tomu i čich. Zajíc ani jiné zvíře to nebylo. Nebála jsem se, tak jsem se otočila. Asi 2 metry přede mnou stál Kol. Bože co tu dělá a proč mě sakra sleduje?
Ve vteřině byl u mě a díval se mi do očí. ,,Nazdar Kole." On se jen přihloupě usmál a ani mě nepozdravil. ,,Co? To mě ani nepozdravíš?" Nadzvedla jsem obočí a o krok ustoupila. ,,Promiň. Zamyslel jsem se. Ahoj." ,,Aha a nad čím?" ,,To neřeš. Kam to běžíš?" ,,Prostě někam. Ani nevím. Proč?" ,,Jen, tak. Víš, že ti to teď sluší?" To mě fakt rozesmálo. Přece jsem měla na sobě obyčejné elesťáky s mikynou a botasky nike. Nic víc. ,,Dík, ale není to nic moc. Je to jen pohodlné oblečení na běhání." On nic na to neřekl a díval se mi hluboko do očí. Najednou mě z ničeho nic políbil. Tak to ne chlapečku! Nebudeš mě tu líbat! Nemáš k tomu moje svolení! Hned jsem mu vrazila upíří facku až ho to muselo dost bolet. Pěkně to plesklo. Pár vteřin to tam měl červený a viditelné moje prsty. ,,Tohle už nikdy nedělej! Nebudeš na mě sahat a už vůbec ne líbat! To, že jsi původní upír neznamená, že si každého podmaníš. Možná zbalíš nějakou lidskou a nevinou holku, ale rozhodně ne mě!" On byl rudý snad všude z toho. Kdyby to byl třeba Klaus možná bych se ho bála, ale tady toho idiota ne. ,,Takhle se mnou nebudeš mluvit. Jsem původní upír a můžu si dovolit co chci!" Znova mě chtěl políbit a já ho chtěla znova praštit, ale on to čekal, tak mi tu ruku chytil. Vytrhla jsem mu ji a otočila se. Přece s ním nebudu teď ztrácet čas. Podívala jsem se na mobil a zjistila, že už je půl osmý. Ani jsem se na něj nepodívala a pomalu se dala do běhu. Nechala jsem ho tam, aby trochu splaskl. ,,Já si tě znova najdu! A nečekej, že budu milý!" Zařval na mě a já už běžela tou samou cestou zpátky domů.

Doma už byl jen Tayler, Nessie a strejda Mason, o kterém nevím, kde je. Brácha snídal a já si šla nahoru pro věci do školy.
Převlékla jsem se do černé sukně a k tomu černé tílko. Možná si říkáte, že jsem divná, že nosím černé oblečení, ale já ho mám ráda. Vlasy jsem si rozpustila a párkrát je jen přejela hřebenem. Tašku s věcmi do školy jsem si vzala a šla dolů. Brácha zrovna dával špinavé nádobí po sobě do mičky. V předsíni jsem si vzala černé lodičky a čekala na něj. On si vzal věci a šel za mnou. ,,Nějak jsi se vyparádila Sof." ,,Ne, jen je venku teplo, tak jsem se nechtěla vařit v džínách." ,,Aha a jinak ti to sluší." ,,Díky." Usmála jsem se na něj a oba jsme vyšli z domu. Nasedli jsme do auta a vyjeli ke škole.

Begin againKde žijí příběhy. Začni objevovat