23.kapitola

300 19 0
                                    

Jeli jsme všichni k domu Mikaelsnů i s Damonem. I Damon má asi o Jeremyho strach. Já se bojím, co na něj Klaus chystá. Nerada bych byla, kdyby se ten hrozný sen stal teď realitou. Doufám, že Jeremyho zachráníme, a že se nám nic nestane.
Po chvilce jsme zastavili před tím domem a vystoupili. ,,A jak vlastně chcete Jeremyho dostat zdravého a hlavně živého od Klause?" ,,To nevíme Caroline. Ale vím určitě, že svého bratra tam nenechám." ,,To je jasný Eleno. Tvého bratra odtamtud dostaneme ." Přidal se Stefan a stoupl si vedle Eleny. Damon zase stál vedle mě a vypadalo to, že nad něčím přemýšlí. ,,Chtělo by to plán. Plán, který vyjde a všichni budeme pak živí a zdraví." Damon se přitom podíval na Caroline a ušklíbl se.
,,No jasně. Damon zase vtipkuje." Urazila se trošku Car a já se tomu zase trochu zasmála. ,,Ne, já to myslím važně blondsko." ,,To určitě." Oni se tam hádali a my vymýšleli plán. ,,Tak dost! Nehádejte se a radši nám pomozte s tím plánem. Prosím." Řekla jim Elena a oba ztichli. Ach jo. S nimi to bude, tak trochu těžký.
,,Tak co, máte už něco?" Caroline k nám přišla a Damon to samé. ,,Jo, něco bychom měli." ,,Tak povídej Stefíku." Stefan si nad Damonovým oslovením povzdechl a začal vysvětlovat náš plán, jak zachránit Jeremyho, aby se nikomu z nás nic nestalo.
,, Takže. 1)Musíme Jeremyho najít, 2) Když tam bude Klaus nebo jeho hybridi, tak je zabijeme a nebo klause někdo zabaví." ,,Tady blonska by ho mohla zabavit." Damon se přitom ušklíbl na Car a ta měla vyděšený výraz. ,,Cože? Tak to ne. Proč zrovna já?" ,,Protože má pro tebe slabost." ,,Jdi do háje Damone." ,,Ale no tak. Přece bys nám tady nepraskla." Caroline to asi trošku naštvalo a hlavně urazilo, protože se vrhla na Damona. ,,A je to tu zas." Povzdechla jsem si nahlas a věnovala se s ostatními plánu. Damon s Car se tam mezitím pošťuchovali a my plánovali plán. ,,Takže, ještě jednou. Až najdeme Jeremyho, tak ho nějak odvedeme pryč. Pokud by tam byli hybridi, zabijeme je." Dořekl Stefan a přidala se k nám i Bonnie. ,,A kdyby se tam ukázal i Klaus, tak by ho tedy mohla Caroline zabavit nebo jenom odvést." Stefan přikývl a pokračoval.
,,Pak by jsme se rozdělili. Já, Damon a Sofie, my by jsme se postarali o ostatní hybridy a mezitím by Elena s Bonnie odváděly Jeremyho." ,,Hele, já bych mohla zavolat Rickovi. Mohl by pomoct kdyžtak Caroline nebo vám." ,,Jo to by šlo." Elena šla tedy zavolat Rickovi a my jsme mezitím pozorovali pošťuchovací se páreček upírů.
,,A co kdyby jsme vymysleli něco i pro Damona?" Ušklíbla jsem se a podívala se přitom na Stefana s Bonnie. ,,A co třeba?" ,,Tak je možný, že tam bude i Rebekha ne?" ,,No a co s ní chceš udělat?" ,, No úkol pro Damíka přece." Bonnie a Stefan se tomu zasmáli a já se k nim přidala. Po chvilce se vrátila Elena. ,,Tak co? Přijede Rick?" ,, Jo. Je na cestě. Vyřizoval něco s Jennou." ,,Ok." Ti dva, co se tam furt pošťuchovali a házeli jednu urážku za sebou na toho druhého, přestali a přišli k nám. ,,Tak co? Už jste v pohodě?" ,,Jo. S blondsou jsme se domluvili, že zabaví a někam odvede Klause." ,,Co? Ne ne. Tak jsme se nedomluvili." ,,Ale no tak. Bude romantika." Damon se na ni asi už po páté ušklíbl a ona už to naštěstí nechala být. Snad. ,,Tak hele. Klause klidně někam odvedu, aby jste mohli odvést Jeremyho, ale žádnou romantiku s Klausem mít nebudu. Nikdy. A je mi jedno, že má pro mě Klaus slabost. A navíc jsem s Taylerem. A nikdy bych ho nepodvedla." ,,No jo. Tak co jste ještě vymysleli?" V tu chvíli se tu objevilo Rickovo auto. Rick vystoupil a z kufru si vzal něco na zabití hybridů.
,,Co tu děla Rick?" ,,Co by Damone? Jde nám pomct.",,Fajn." Rick k nám i s těmi jeho věcmi přišel a se všemi se pozdravil. ,,Tak, kdy vyrážíme?" Zeptal se Rick a přitom vytáhl z kapsy u bundy malé stříkátko. ,,Co v tom je?" Přišla jsem k němu a vzala si to do ruky. ,,Opatrně. Je v tom vida se železníkem." ,,Aha." Vrátila jsem mu to a Bonnie po dlouhé době promluvila. ,,Lidi. Je půl 3. Už by jsme mohli jít pro Jeremyho." Elena si povzdechla a přitom i přikývla. ,,Dobře. Víte co máte dělat?" ,,Jo." ,,Jen Damon má ještě jednu důležitou věc." Připomněla jsem Damonův úkol, který provede jedině, kdyby tam byla Rebekha. Což já si myslím, že tam bude stát po boku svého bezcitného bratra. ,,Jaký? O tom nevím." Uchechtla jsem se a přitom se podívala na Damona. ,,Co je vtipnýho?" ,,Nic. Ten tvůj úkol je ten, že kdyby tam byla Rebekha, tak ji zabavíš." ,,Co? Proč?." Pokrčila jsem rameny a společně jsme všichni vyšli před. Damo se ke mně naklonil a něco mi pošeptal. ,,A jak si to predstavuješ?" ,,Ty už něco vymyslíš." Usmála jsem se na něj a poklepala mu na rameno jako 'hodně štěstí'.

Begin againKde žijí příběhy. Začni objevovat