20.kapitola

390 27 0
                                    

POHLED TAYLERA
..............................
Po škole jsem jel domů. Máma byla v práci a Sof asi na Gilbertově oslavě.
Zastavil jsem před domem a vystoupil. Otevřel jsem vchodové dveře a hned na mě skočila Nessie. Podrbal jsem ji za ouškem a šel do kuchyně. V kuchyni nikdo nebyl. ,,Masone?" Zavolal jsem na Masona, ale neozval se. Asi není doma. Z ledničky jsem si vzal oběd a k tomu jeden pytlík krve ve skleničce. Takhle krev piju jen před mámou, aby neměla strach, že ji tu někdy napadnu a zabiju. A to bych vážně nerad. Už kvůli tomu, že je to moje máma a kvůli sestře. Další ztrátu člověka z rodiny by Sof nejspíš neunesla. U táty by mi to bylo asi jedno, protože to byl idiot. Ještě, že ho Sof nepotkala. Najedl jsem se a šel se dívat na televizi. Nessie ke mně přišla do obýváku a lehla si na koberec. Podíval jsem se z okna smérem k lesu u našeho domu a zdálo se mi, že se tam něco mihlo. Vypadalo to jako Kol. Nechapu proč by zrovna sem šel jeden z původních upírů. Nechal jsem to být a dál se díval na telku.

Asi po 2 hodinách jsem telku vypl a oblékl se zpátky do bundy a do bot. Rozhodl jsem se, že půjdu do Grillu. Nechal jsem tam Nessie a zamkl barák.
Po chvilce jsem přišel do Grillu a sedl si k baru. ,,Ahoj Taylere. Co si dáš?" ,,Čau Matte. Dej mi třeba whisky s džusem." Matt odešel a já přemýšlel na Sofií.

V Grillu jsem byl asi hodinu. Na mobilu bylo, že je půl páté. Zaplatil jsem a vydal se zpátky. Doma jsem byl chvilku po třičtvrtě na pět a na příjezdové cestě stálo nějaké auto. U domu čekal jeden ze Salvatorů a Gilbert. Nemám Gilberta moc v lásce, ale když je to bratr Eleny, tak ho ještě trochu snesu. Pamatuju si, jak na naši školu poprvé přišel Stefan Salvatore a Elena se do něj zamilovala. Jeremy bral drogy kvůli nehodě, co se stala jejich rodičům. V té době jsem byl ještě člověk a zažíval peklo od otce. Kvůli Jeremymu taky umřela Vicki.
Mattova sestra. Tolik jsem ho za to nesnášel a nesnášim ho i teď.
,,Nazdar Damone a Gulberte. Proc jste tu?" ,,Čau Lockwoode. Jsme tu, protože ti někdo unesl sestru." Damon se na mě přitom otočil a začal mluvit Gilbert. ,,Nejspíš ji unesl Mikaelson. Kol nebo Klaus." Přišel jsem k nim blíž a podíval jsem se Salvatorovi do očí. Měl tam strach, starost a hněv. ,,Fajn, tak jedeme k Mikaelsnům. Nechci nechat svou sestru na pospas Klausovi." Nasedl jsem do svého auta a stejně, tak Damon s Gilbertem. Rozjel jsem se za Damonovým autem a cestou se ve mně hromadil vstek na Klause. Já tomu monstru už vážně vytrhnu srdce z hrudi! Zavolal jsem Masonovi. Sejdeme se pred sídlem původních. Přijeli jsme před sídlo a zastavili. Po pár minutách tu byl i Mason. Vystoupili jsme a došli ke dveřím. Vevnitř bylo ticho. Šel jsem s Masonem do obýváku, ale nikdo tam nebyl. ,,Dobrý den, mohu vám s něčim pomoct?" Na schodech se objevil neden z původních. Elijah, myslím. ,,Jo, nemáš tu Klause nebo Kola?" Zeptal se ho Salvator a Elijah přišel k nám.
,,Ne. Ani jeden tu není. Proč? Něco zase udělali?" ,,Jo, unesli mi sestru a rád bych věděl, kde teď je." ,,Tady, ale není. Pokud s ní Nicklaus něco chystá, tak ji vzal nejspíš do domu u lesa." ,,Aha, to nám tedy fakt pomůže. Přesněji by to nešlo?" Ani nevím proč tu Gilbert je.Elijah si povzdechl a obešel nás. ,,Pomohu ji vám najít." ,,Aspoň, že tak, když v tom mají prsty tví bratři." ,,Vždy kdy Nicklaus něco chce, dosáhne toho. Jen s Katharinou mu to nevyšlo." ,,No jo, chytrá to Katharine." Damon se zasmál své hlášce, ale mě to moc vtipné nepřišlo. Nejradši bych už byl u toho baráku, hledal sestru a vidět umírajícího Kola nebo Klause. ,,Tak vyrazíme už? Rad bych byl u své sestry dřív, než bude pozdě. Nerad bych ji tam našel mrtvou." ,,Všichni přikývli a vydali jsme se k tomu domu u lesa.

Po pár minutách jsme došli k tomu domu. Bylo vidět, že uvnítř není moc světla.

POHLED SOF
.....................
Kol mě vedl nahoru někam do pokoje a přitom se snažil si se mnou povidat. Já jsem ho ignorovala a snažila se vymyslet nějaký plán, jsk se odsud dostat. Už mě to tu pěkně štvalo. Co asi dělá Damon a ostatní na oslavě? Po pár minutách se Kol zastavil u pokoje, kde jsem se před tím probudila. On mi otevřel dvere a pobídl mě, abych vešla. No páni. I on umí být aspoň trochu gentlemanem. On se na mě otočil a podíval se mi do očí. ,,Co je?" On se uchechtl a já si sedla na postel. ,,Nic. Jen, že se Salvatorovi nedivím, že s tebou začal něco mít." ,,Ty víš o tom, že jsme se s Damonem dali dohromady?" Přitom povytáhnu obočí a on se koukne někam jinam. ,,Jo, lředstav si to. Vím o Lockwoodové a Salvatorovi." Hned jak to dořekl jsem zaslechla něčí hlasy. Byly mužské a hlavně mi byly trochu povědomé.
Kol to určitě taky slyšel. Podívala jsem se na něj a rychle běžela ke dveřím. On mě však chytil. Byl rychlejší a taky silnější. Jak by ne, když je to upír starý pres 1000 let. A k tomu ještě původní. ,,Sedni si a ať tě ani nanapadne vysat jedinou hláku. Jasný?" Sedla jsem si tedy zpátky na postel a otráveně přikývla. Kol naznačil prsty, že mě sleduje a pak zavřel dveře. Nejspíš běžel dolů upíří rychlostí. Já jsem tam jen, tak seděla na posteli a přemýšlela, jak se dostat z téhle díry. Napadlo mě, že bych mohla vyskočit oknem, ale uslyšeli by to ti co jsou dole. Hlavně Klaus s Kolem. Taky bych mohla vyrazit ty dveře a polítnout upíří rychlostí kolem nich, ale to by si mě rozhodně všimli. A to já nechci.
Po chvíli jsem uslyšela ránu, jakoby někdo narazil do zdi. Trošku jsem se i lekla. Klaus tam zacal řvát a k němu se pŕidal další mužský hlas. Znělo to jako Elijah. Co by tu teď Elijah dělal? Pak jsem zaslechla Kola, jak řve a Damona. Počkat! Damon je tu? Na tváři se mi při vzpomínce na něj objevil úsměv. Automaticky jsem vstala z postele a přišla ke dveřím. Takže volím plán druhý. Útěk dveřmi. Potichu jsem je otevřela a pomalým krokem se vydala ke chodišti. Bala tam tma, ale mé oči si na tu tmu zvykly docela rychle. Kromě Damona a Elujahe tu byl Tayler, strejda Mason a Jeremy. Dovnitř vtrhl nějaký hybrid a Elijah mu vytrhl srdce z hrudi. Tělo padlo bezvládně na zem a jen tak to srdce Elijah hodil na zem. Klause to evidentně dost naštvalo a začal řvát. Naštěstí byl upírem a nepŕeměnil se ve vlka. Kol byl na straně Klause a začal taky řvát. Pustl se do Jeremyho, ale Tayler Jeremymu včas pomohl. Klaus se zase pral s Damonem a Elijahem. Já jsem tam jen, tak seděla schovaná u chodů a dívala se na ně. Po asi minutě Mason vyndal z japsy od své bundy nějakou flašku plnou nějakou tekutinou. Nevypadalo to moc chutně. Když ho chtěl Kol napadnout rychle mu ten obsah té flašky vylyl přímo na hlavu. Kol zacal ječet a máchat kolem sebe rukama. Nejspíš tam byla voda se železníkem. Madon ho vzal a Jeremym ven a tam ho drželi. To kdyby jste tu teď byli se mnou nebo místo mě, asi byste vybuchli smíchy. Kol ječí jako nějaká holka, která se lekne velkého a chlupatého pavouka. Taky jsem skoro vybuchla smíchy, ale ovládla jsem to.
Nějak se Elijahovi s Damonem podařilo chytit i Klause a Damon ho předal Taylerovi.
Ve vnitř tedy zůstal jen Damon a Jeremy. Teď byla podle mě ta správná chvile. Vyběhla jsem ze svého úkrytu a Damon se na mě otočil. Roztáhl svou náruč a já k němu lidským během přiběhla. Obejmul mě a já jeho. On obětí jestě víc zpevnil. Strašně mi chyběla jeho krásná vůně. I ta jeho černá kožená bunda. Po chvilce se odtáhl a políbil mě. To mi taky chybělo. Ani nevite, jak moc. Jeremy a ostatní na nás jen koukali a Klaus byl naštvaný. ,,Jak jste tenhle barák našli?" Zeptala jsem se potichu Damona a on se usmál. ,,Nejdřív nás napadlo, že tě unesli Mikaelsni a pak jsme jeli za tvým bratrem. Potom jsme jeli k sídlu Mikaelsnů a tam se k nám připojil Mason a Elijah. No a díky Elijahovi jsme tě našli." Jsem ráda, že tu se mnou teď Damon je. Konečně jsem se cítila v bezpečí.

Begin againKde žijí příběhy. Začni objevovat