8.kapitola

690 36 0
                                    

Probudím se a kouknu se z okna. Je pořád tma. Otevřu okno a podívám se na mobil kolik je hodin. Skvělý. Je půl druhé ráno. Řeknu si, že bych se mohla jít dolů napít a sejdu do kuchyně. Udělám si pití a najednou uslyším nějaké zvuky. Prudce se otočím, ale přede mnou nic není. Asi se mi to jenom zdálo. Vrátím opláchlou skleničku na její původní místo a jdu zpátky do pokoje. Vejdu a zavřu za sebou dveře. ,,Kdepak jsi byla?" Leknutím se otočím a přede mnou teď stojí Damon.
,,Bože, Damone! Vyděsil jsi mě. Co tu vlastně deláš?" ,,No, jen jsem šel náhodou kolem a řekl si, že bych mohl zajít." ,,A jak jsi se sem dostal, protože dveře dole jsou zamčené?"
,,Otevřeným oknem." ,,Aha, vy upíři, když jdete náhodou kolem domů, kde jsou lidé, škáčete jim do pokoje oknem jo?" ,,Ne, tak to zase ne. Jo a hezký pížo." Ukáže na moje pižamo, které mám na sobě a přijde ke mně blíž. ,,No, když jsi tu Damone, můžu se tě zeptat na pár otázek?" ,,Jo, můžeš." Sednu si na postel a Damon udělá to samé.
,,Takže, jak dloho jsi tedy upírem?" ,,Od roku 1864." ,,A Stefan?" ,,Stejně jako já."
,,Aha. A byli jste přeměněni spolu na jednou?" ,,No, Stefan o něco dřív, než já."
,,A kdo vás vlastně přeměnil?" ,,Byla to Katherine Pierce. První dívka, do které jsem se zamiloval. A Stefan taky. Bohužel." ,, Vy jste milovali stejnou dívku?",,Ano." ,, A jak se můžu stát upírem?" ,,Musíš mít v sobě upíří krev, se kterou umřeš a pak se musíš napít lidské krve. Pokud se nenapiješ lidské krve do 24 hodin, tak umřeš. Radši to nechtěj. A teď bys asi už měla jít spát." ,,Jo, máš pravdu. Už jsem docela unavená." Vlezu si pod peřinu a za chvíli usnu.

Crrrrrr. Ozve se můj zvonící nepřítel, který mě budí každé ráno. Nerada opustím teplou postel a vejdu do koupelny. Dám si sprchu a udělám věci jako každé ráno. Vlasy si nechám rozpuštěné a obleču se. Popadnu věci do školy a jdu do kuchyně. ,,Dobré ráno teto." ,,Dobré ráno Sof." Udělám si kafe, snídani a sednu si k televizi. Zatím se ve zprávách nic neozvolo, co by mě nějak zaujalo, ale když ten reportér řekne slovo útoky, ihned to začnu vnímat. ,,Dnes v 6 hodin ráno byla opět nalezena 3 těla. 1 dívka a 2 mladí muži. Opět to nevypadá jako útok od zvířete, ale od něčeho jiného. Tito 3 mladí lidé byli napadeni jen na krku. Myslíme si, že to způsobilo něco, co stejným způsobem usmrtilo 18ti letou Saru Black. Pořád nevíme co by takové útoky mohlo způsobit, ale policie dělá všechno, aby jsme to brzy věděli."
,,Pane Bože, chudáci ti lidé. Doufám, že se to, co ty útoky dělá brzy zjistí. Ani si nedovedu představit, že by jsi byla takto napadena."
Já vím, ale kdo to byl. Byl to upír, ale nevím jaký to upír přesně byl. Tentokrát to mohl být i Kol. Nebo je tu další upír, o kterém zatím nevíme. ,,Sof vypni tu televizi, máš jít přece do školy.",,Jo, už jdu." Vezmu si věci, podrbu Ness a rozloučím se s tetou.

Před školou na mě opět všichni z naši skupiny čekají a pak jdeme do třídy, kde teď budeme mít 1. hodinu. ,,Hele, slyšeli jste o tom taky?" ,,A o čem Caroline?" Zeptá se Elena Caroline a spojí si ruku se Stefanem.
,,Bože, do naší školy dneska přijde nová holka." ,,Aha." Ve třídě jsou už všichni, jen my a učitel ještě ne. Ještě před tím, než učitel vejde se zvoněním do třídy, stihneme si sednou na svá místa. Teď máme bohužel matiku. Takže tenhle den začne fakt skvěle.
Do třídy vejde učitel a pozdraví třídu. ,,Dobré ráno třído." ,,Dobré ráno, pane učiteli." V tu chvíli, co to dořekneme, dveře od třídy se otevřou a vejde ředitel a nějaká blonďatá dívka.

 Když poklepu Eleně na rameno, podívá se na tu blondýnu a ihned strne ve tváři

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když poklepu Eleně na rameno, podívá se na tu blondýnu a ihned strne ve tváři. Ta dívka se na ni podívá a nenápadně se i na Elenu ušklíbne.
,,Co je? Ty ji znáš?" ,,Jo, je to Rebekah Mikaelson." ,,Mikaelson?" ,,Jo." Stejně jako Kol a Klaus, takže to asi bude jejich sestra.
,,Ehm,vy vzadu, Gilbertová a Smithová , nebavte se teď mezi sebou." ,,Ano,pane učiteli." ,,A vy slečno se jmenujete jak?"
,,Jsem Rebekah Mikaelson prosím." Zrovna, kdy Rebekah řekne své příjmení, Stefan zvedne hlavu od papíru a s trochu vyděšením ve tváři se podívá z Rebeky na Elenu.
No teda, takže tu jsou už 2 původní upíři.
,,Prosím, posaďte se slečno Mikaelsonová a vy pane řediteli už můžete jít. Děkuji."
To jako vážně? Učitel ředitele doslova vyžene ze třídy a Rebekah si sedne o lavici dál za Elenou. Jestli tahle původní upíří barbie něco na Elenu chystá, tak to a by se Elena na to nějak připravila. A já jí s tím pomůžu, i když jsem jen obyčejný člověk. Rebekah celou hodinu koukala na Elenu a myslím, že si toho i Elena všimla.

,,Lidi, co kdyby jsme po škole šli dneska do Grillu si pokecat?" Zeptám se ostatních a přitom si vyndavám věci ze skříňky na 2. hodinu. ,,Jo, proč ne." ,,Tak fajn."

Po škole jdeme do Grillu, přesně jak jsme se domluvili. ,,Dneka ve zprávách zase říkali, že zemřeli 3 lidé a všichni měli ránu na krku. Jen na krku." Tu poslední větu zdůraznim. ,,No, upír to byl určitě, ale kdo to přesně byl, tak to mamka ani starosta Lockwood i rada neví." ,,Počkej Caroline. Ty chceš říct, že rada ví o upírech? Takže teta o tom ví. Pane Bože!" ,,Hele, Sof, Jenna mě i Jeremymu to taky neřekla, protože si asi myslela, že nás tím chrání, ale stejně si pro mě Klaus přišel." ,,Jo, máš pravdu. Dík Eleno." ,,Jo, jasně." Dopiju džus a vyndám si z tašky peněženku. ,,No a o těch třech lidech by jsme asi měli říct Damonovi."
,,A co když je zabil on?" ,,Ne, to si nemyslím. Asi by to udělal takhle rychle po té Sáře Black, jedině, kdyby měl opravdu velký hlad a nebo kdyby byl rozparvač, ale on rozparovač není. Takže on to nebyl, Bonnie." Řekne Stefan a rozhlídne se po Grillu. ,,Ale co když...." ,,Bonnie!" Skočí ji do řeči Elena a se zamračeným pohledem se podívá na Bonnie. Bonnie asi opravdu Damona nemá moc v lásce. Bonnie už nic neřekne a vydáme se za Damonem do pensionu.

Begin againKde žijí příběhy. Začni objevovat