9.kapitola

629 31 0
                                    

POHLED DAMONA
...............................
Vracím se do pensionu z rady a hned, jak vejdu, naliju si do skleničky bourbon.
Sednu si s ní do křesla a o něčem přemýšlím. Z přemýšlení mě asi po 10ti minutách vytrne zvuk otevíracích se dveří a hlasy, pro mě až moc známé. Sofie, Elena, Caroline, Bonnie a samozřejmě můj malý bratříček vejdou do obýváku. ,,Nazdar lidi, pročpak jste sem přišli? Zase se něco stalo?"
Všichni si sednou a mlčí. Proč sakra mlčí. Na něco jsem se přece ptal ne?
,,Tak co? Už mi z vás konečně někdo řekne co se stalo?" ,,No, víš Damone, do Mystic Falls se vrátila i Rebekah." Řekne Elena a podívá se na ostatní. ,,Takže se vrátil další  Mikaelson jo?" ,,Ano Damone. A zatím nevíme proč se  oba vrátili." ,,A je tu i Klaus a Elijah?" ,,Ne, jen Kol a Rebekah." Řekne Stefan a já přitom dopiju obsah své skleničky. ,,Dneska Rebekah přišla do naší třídy a sedla si o lavici dál za Elenou. Vím, že to není, tak strašné, ale po celou hodinu nezpustila z Eleny oči. Já si myslím, že něco chystá." Sofie se podívá na Elenu a ta jen přikývne. ,,A já si myslím, že by jsme měli opět jít na ples Mikaelsnů, aby jsme zjistili co přesně Rebekah chystá. Jejich ples se minule pořádal, protože se sešli jako celá rodina. Až na Mikaela." ,,Stefane, to nemyslíš vážně! Čím sakra přemýšlíš! Mohlo by se zase něco stát Eleně a nejen ji! Podle mě to není dobrý nápad." ,,Damone, vždyť se mi nic minule  na tom plese nestalo. Ano, Esther se mě předtím plesem pokusila zabít, ale jinak se mi na tom plese nic nestalo. Takže si myslím, že je to dobrý nápad. A jestli Rebekah opravdu něco chystá, tak by jsme to měli zjistit co nejdřív." ,,Já, Sof a Caroline souhlasíme s Elenou a se Stefanem. A kdyby se něco špatného dělo, zasáhnu." ,,Jasně, naše čarodějka Bonnie si bude hrát na hrdinku. A měli by jsme opět zkusit zabít nějak Klause, nebo ho aspoň vyhnat z Mystic Falls."
,,Tak fajn lidi. Já už asi půjdu, tak zatím." Sof odejde a my zůstaneme v obýváku.
Po chvíli mě to tu přestane bavit a jdu si dát nějakou malou svačinku.

POHLED SOFII
Vyjdu z pensionu a vydám se směrem, kde mám dům. Takže ples Mikaelsnů jo? O tom jsem nevěděla. A otom co říkala Elena, tak to mi taky neřekli. Počkat! Takže tu bede 5 původních upírů a z toho je jeden původní hybrid. A ta Esther je vlastně co? To neřekli. Pokusila se zabít Elenu, tak že by byla taky původní upír nebo něco jiného?
Celou cestu o tom přemýšlím a nedívám se pořádně před sebe. Najednou do někoho narazím a podívám se, kdo to je. Právě jsem narazila do Kola Mikaelsona. ,,Ale, není to můj oblýbený člověk co se baví s čarodějkou, dvojnicí a s upíry?" ,,Ahoj Kole, jo jsem to já. A omlouvam se, že jsem do tebe narazila. O něčem jsem přemýšlela a nedívala se pořádně na cestu." ,,V pohodě. A nechtěla bys se mnou jít dneska na ples, který pořádá matka?" ,,No, víš Kole, já ani nevím, jestli tam vůbec půjdu, ale díky za nabídku. Tak ahoj." Rozloučím se s ním a  už konečně vidím náš dům.
Vejdu a Ness mě hned přiběhne přivítat a spolu jdeme do kuchyně. ,,Ahoj teto, jak jsi se měla dneska v práci?" ,,Ahoj Sof. Jo, dobrý a co ty?" ,,Taky dobrý, ale dneska k nám přišla nová holka, takže fajn." ,,Nepohodla jsi se s ní?" ,,Ne, jen.....to je jedno. Chceš pomoct s večeří?" ,,Jo, to bych ráda." ,,Ok."
Po večeři jdu do pokoje, dám si sprchu, odlíčím se, vyčistím si zuby a převleču se do pižama. Zhasnu světlo, vlezu si do postele a za pár minut už spím.

Crrrrr. Tak a je tu nový den a já zase musím do školy. Nikdy jsem školu moc nemusela, ale když chci být vzdělaná, tak hold tam musím chodit.
Vstanu z postele a jdu do koupelny. Po věcech, které v koupelně dělám každé ráno se obleču a vezmu si věci do školy. V kuchyni už je teta i Ness a jdu si udělat snídani. ,,Doré ráno, teto." ,,Dobré ráno Sof. V kolik, tak přijdeš ze školy?" ,,No, nevím, protože večer bude ples a já bych si po škole chtěla koupit šaty. Proč?" ,,Dneska bych si potřebovala něco zařídit mimo město." ,,Aha. Neboj my to tu spolu s Ness nějak zvládnem. O sebe i Nessie se dokážu postarat, ale teď už musím jít do školy, tak ahoj."

Begin againKde žijí příběhy. Začni objevovat