8.Bölüm

1.9K 127 118
                                    

Benim Olan; Öldürmek İstemiyorum

Eylem'den Anlatım

Koşmam gerek ama ben olduğum yerden bir adım dahi atamıyorum. Ard arda birkaç silah sesi daha gelmişti. Korkuyu üzerimden atmam gerekiyordu ama nasıl yapacağım konusunda bir fikrim yoktu. Nefesimi kontrol edemiyordum. Göğüs kafesime sığmıyordu artık kalbim. Çıkmak için uğraş veriyordu. Sol yanıma giren acıyla inlemiştim. Sesim duyulmuştu. Yerimi belli etmiştim. Hayır...tekrar oraya gidemezdim. Koşmam lazım. Üstümde olan korkuyla hızla koşmaya başladım. Korumalar arada bir silah atıyorlardı. Peşimdeydiler ama nasıl farketmişlerdi kaçtığımı, ben ne zamandır koşuyordum?

"Eylem hanım bir adım daha atarsanız vurmak zorunda kalıcam." Uzağımdaydı ses ya da ben öyle olmasını istiyordum. Biran duraksasamda koşmaya devam ettim. Oraya ne olursa olsun dönmemeliydim. Biraz uzağım da duyduğum araba motoru sesiyle umutlanmıştım. Bu koca ormanda yolumu bulabilmiştim. Daha hızlı koşmak istiyordum ama ayağım buna izin vermiyordu. Koşmalıydım daha hızlı olmalıydım...canım acısını düşünmem gerek...acı yok. Ayağıma takılan taşla düşmüştüm. Ağzımdan çıkan çığlık sesi bütün ormanda yankılanmıştı. Elim ve dizim çok acıyordu. Elimden destek alarak doğruldum. Ellerim kanıyordu ve pantolunun dizlerimden yırtılmıştı. Canımın acısıyla kalkmaya çalıştım ama olmadı. Yaklaşıyorlardı gitmem gerekiyor. Kaçmam gerekiyor. Son bir güçle ayaklarımın üzerinde durdum. Bir adım atmamla tüm hücrelerim acıyı fazlasıyla yaşamıştı. Ayağımı burkulmuş bu hâlde koşamazdım ama arkamdan geliyorlar belki çoktan gelmişlerdi. Hızlı adımlar atmaya çalışsam da olmuyordu. Dizlerim o kadar iyi değildi. Parçalanmıştı.

Yakınımdan gelen silah sesiyle arkamı döndüm. Çok fazla yakınıma gelmişlerdi. Bu oldukça korkutuyordu. Fethi beni yakalarsa ne yapacağını tahmin bile edemiyorum. Muhtelemen kolumu ya da bacağımı kesebilirdi. Bunu yapabilirdi. Yapabilirdi değil yapardı. O acımasız bir katildi. Karanlıktı. Kalbi yoktu onun. Vicdansızdı. Ölümün ta kendisiydi. Ve bu beni korkutuyordu. Çok yakınımdan gelen silah sesleri artmıştı. Bu kadar kurtulmaya yakınken yakalanamazdım. Son gücümle koşmaya başladım. Canım yanıyordu. Çok yakınımdan gelen araba sesiyle kendimi birden anayola attım. Bedenime çarpan şeyle olduğum yerden savruldum. Gökyüzü yağmur yağacak gibi kararmıştı. Kara bulutlar gökyüzünü esir almış. Kulaklarıma gelen sesler uğultu gibiydi ama bir ses vardı ki ormanda kükremişti sanki. "SİKİYİM LAN SİZİN YAPACAĞINIZ İŞİ." Gözlerim açmak istiyordum ama kirpiklerimde tonlarca ağırlık vardı bunu yapamıyordum. Açmak korkuyordum. Kendimi gökyüzü gibi kara buluta teslim etmiştim.

Fethi'den Anlatım

Yerde acı için de yatan Eylem'i kucağıma aldım. Arabamın önüne atlamıştı. Salak mıydı bu kız. Kaçıyorsun madem niye intihar ediyorsun? Eylem'i arabanın arka koltuğuna yatırdım. Arkamı dönüp gelen korumalara baktım. Ellerinde silah havaya ateş ediyorlar. Bunlar kendilerini ne bokum sanıyorlar. "LAN SİZE KİM DEDİ SİLAH SIKIN DİYE? SİZİN SECERENİZİ SİKERIM LAN." Diyerek gelen korumalara belimden çıkardığım silahla hepsini kurşuna dizdim. "BENIM OLANIN ARKASINDAN KİMSE SİLAH SIKAMAZ."

Hızla arabaya geçip eve sürdüm. Arka koltukta ölü gibi yatan Eylem'e baktım. Üstü başı çamur için de kalmış. Yüz ifadesi korku dolu gibiydi. Neden intihar etmişti ki? Kaçıyorsa, kurtulmak istiyorsa neden canına kıymak istemişti. Hemde benim arabamın önüne atlayarak. Yaşayacak. Yaşamak zorunda. Daha acı çekmemişti." Ama ben o Emine'ye de sorarım...sen kimsin lan benim olanın kaçmasına yardım edersin. Seni şu uyandığında onun gözlerinin önünde öldürmezsen adım Fethi KULAKSIZ değil lan." Direksiyona bir yumruk atmıştım. Sinirlenmiştim. Beni öfkelendirmişti. Benden kaçmak ne demek lan.

Eylem'den Anlatım

Gözlerimi zorlukla açtım. Ne olduğunu anlamaya çalıştım. En son anayola çıkmıştım. Ve bir şey bedenime serçe çarpmıştı. En son ona tanıdık bir ses ormanda kükremişti. Fethi. O bana arabasıyla çarpmıştı. Beni öldürmeye çalışmıştı ama Neden? Bu kadar kolay öldürmezdi ama süründürürdü. "UYAN mışsın?" Sert sesle pencere kenarında berjere yayılmış Fethi'yi görmemle kanımın vücudumdan çekildiğini hissettim. "Ben ne zamandır uyuyorum?" Uyumaktan kalınlaşmış sesimle gözlerimi tavana diktim. "Bir gün hastane yatağını ve iki gün benim yatağımı boşuna dolduruyorsun." Dedikleriyle hızla gözlerimi onun kahve gözlerine diktim. Hiçbir duygu barındırmayan gözleri korkmama neden olmuştu. "Bana çarpan sensin ama o ne olucak?" Bağırmıştım ona yürek falan mı yemiştim? "O sesini alçat yoksa canını yakarım ki zaten yakıcam. Ayrıca sen arabanın önüne atladın neden intihar ediyorsun ki?" Kendi canıma neden kıyayım ki ben salak mıyım hem de kaçarken. Canımı yakacaktı yine ve yine. Asıl işkence yeni başlıyordu. "Açsındır şimdi sen?" Diyerek yayıldığı berjerden kalktı ve odadan çıktı.

Emine teyze bana yardım etmişti. Acaba Fethi bunu biliyor muydu? Biliyorsa kesinlikle Emine teyzeyi kovmuştur. Diğer bir ihtimali aklıma getirmek istemiyorum. Onu öldürmüş olamaz. Birden odanın kapısı açılmıştı. Fethi odaya elinde tepsi ile geldi. Yüzü yine aynı ifadesiz bir şekilde yatağa oturdu. Tepsiyi komidine koyup beni canımın yanmamasıma dikkat ederek doğrulttu. Tepsiyi dizlerimin üzerine bırakıp eline kaşığı aldı. Kaşığı çorbaya daldırıp biraz aldıktan sonra ağzıma götürdü. Bu yaptığı şeye anlam veremesemde çorbayı içtim. Birkaç kaşıktan sonra doymuştum. "Doydum" Diyerek elinde ki çorbayı içmek istemedim. "Hayır hepsi bitecek." Sinirle elindeki kaşığı ağzıma soktu. İstemsizce içmek zorunda kalmıştım. Tekrar kaşığı çorbaya daldıracaktı ki engelledim. Elimi elinin üstüne koydum. "Gerçekten de doydum içmek istemiyorum." Gözleri elimdeydi. Çekmem için mi böyle bakıyordu? Gözlerim birleşmiş olan elimize kaydı. Öküz gibi onun kanlı ellerini sımsıkı tutmuştum. Hızla geri çekeceğim sırada durdurdu. Bileğimden tutup diğer eliyle çenemi tutmuştu. Gözlerimi gözlerine bakmamı sağladı. Koyu kahve gözleri öfke ve intikam ateşi ile doluydu. Beni öldürmek istiyordu. "Bunu bir daha sakın deneme pamuk prenses." Nefesimi tutmuştum. Korkudan olmalı ki kalbim yerinden çıkacak gibi attı. Gözlerinde ki intikam ateşi beni hem korkutuyor hemde acı çekmemi sağlıyordu. "Yapmam." Güçsüz çıkan sesimle gözlerimi ondan çektim. Elimi de elimden kurtardım. Dizlerimin üstünde ki tepsiyi alıp odadan çıktı. Bileğime baktığımda mosmordu. Acımasız adinin teki. Yatağa kıvrılıp yorgun gözlerimi kapattım.

Fethi'den Anlatım

Kucağıma oturan kızla sırtımı koltuğa iyice yasladım. Siyah gömleğimin bir düğmesini açtı ve ellerini arsızca sürttü. Dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. İstekle beni öpen sürtüğün bel boşluğuna elimi koydum ve bana bastırdım. Ağzıma gelen rujla üstümde ki sürtüğü ittim. Buna aldırmadan tekrar öpmeye başladı ve bir düğmemi daha açtı. Sinirle onu üstümden attım. Cebimden birkaç dolar çıkarıp yüzüne attım. Masada duran tekiladan birkaç yudum aldım. Rujun olup olmaması umrumda değil ama neden şeker tadını arıyorum. O sürtük de ruju degilde neden şeker tadı istedim? Elimi sinirle masaya geçirdim. Masadan kalkıp bardan çıktım. Kapının önünde duran lamborghini binip gaza körükledim.

Üzerimde ki gömleği çıkarıp ellerime boks eldivenini taktım. Küm torbasına büyük bir hınçla yumruklamaya başladım. Aklıma gelenlerle daha çok vurdum. Beni deli ediyordu. Kokusu, dudaklarında ki tadı. İstemiyorum. Acı çeksin istiyorum. Benim gibi acı çeksin istiyorum. Ateş de yansın istiyorum. Kurtaranı olmasın istiyorum. Öldürmek istemiyorum.



Selam DELİFİŞEKLER🤗Biliyorum yorum vote sınırı doldu ama ben anca yazdım. 😆Çünkü bu aralar yorgun ve halsizim😒 @bernagmsts1 ithafen.😍 Hepinizin güzel kalplerinden öpüyorum😘😗😙😚 Canlar... unutmadan 55vote ve 110 yorumda yeni bölüm sizlerle. 😈

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin