31.Bölüm

1.2K 87 36
                                    

Eylemden:
Sedanın o lafları üzerine Fethi deliye dönmüş gibiydi.çocuğunun katili karşısında öylece duruyordu sinirden gözlerinden ateş çıkacak gibi olmuştu.bana döndü o sinirli bakışları beni bulunca titremeye başladım.ilk defa böyle görmüyorum onu ama bu başkaydı.yavaşça Seda ya doğru yürüdü ve eğilip kulağına bi şey söyledi sonra benim kolumdan tutup odaya soktu.şaşırmıştım Sedayı öldürür diye düşünüyodum ama beklediğim olmadı sadece bi kaç kelime söyleyip sustu garipti hemde çok.odada sessizlik hakimdi fethi yataģın üzerine oturup bana döndü bende mırıldanmaya başlayan Can 'ın yanına geçtim.

Fethiden: duyduklarım karşısında deliye dönmüştüm ama sinirlerime hakim olmam gerekiyodu.sedayı bi anlık sinirle öldürseydim bu ona ödül olurdu.o yüzden kendimi çok zor da olsa tuttum.Sedaya gerekenleri eylemin duymayacağı şekilde söyleyip eyleminde kolundan tutup odaya girdim.çok korkmuştu o da korkmasına gerekiyo zaten en az seda kadar o da suçlu çünkü.eylemle konuşmaya karar verdim.sesim biraz çok çıkmış olcakki can ağlamaya başladı.

Eylem;Bağırma.
Fethi:Canı uyut arabaya gel aşaģıda bekliyorum seni.
Eylem:canı tek bırakamam.
Fethi:Canımı sıkma çabuk ol.

Eylemden:Fethi öyle diyip aşağıya inmişti. Kesin eskisi gibi olucak yine.şimdiden dua etmeye başladım eski Fethi gelmesin diye.allahım kurtar beni bu işten diye dua ede ede indim merdivenlerden.aklım Can da kalmıştı ama gitmek zorundaydım.
Aşağıya indiğimde fethi arabada oturmuş beni bekliyodu araba çalışır vaziyette idi.bindim ve yüzüme bile bakmadan sürmeye başladı o kadar hızlıydıki nefes alış verişim deģişmeye başladı.korkuyodum ama bi şey diyemedim daha fazla kızsın istemiyodum.yaklasık on dakika sonra arabayı bi uçurumun kenarında durdurdu.korkum git gide artıyordu.napıcaktık biz burda.
Arabadan hızla indi ve benim kapımı açıp kolumdan dışarıya çekti canım yanıyordu ama kalbim daha çok.
Birdenbire dudaklarıma yapıştı.şok olmuştum karşılık veremedim diye sinirlendi ve daha sert öpmeye başladı.şaşkınlıktan adımı unuttum resmen.yavaşça ayrıldı benden yere oturdu ve benide yanına çekti .

Fethi:Ne güzel bi kadınsın sen.
Eylem:s-sen şaka mı yapıyorsun bana
Fethi:neden şaka olsun.
Eylem:ben kızarsın hatta daha fazlası bile olur diye düşünmüştüm.
Fethi:Öyle yapıcaktım ama gözlerindeki korku değiştirdi fikrimi.
O gözlerin bi gün sonum olacak benim.seni herşeyden ve herkesten daha çok seviyorum kadınım.
Eylem:Bende seni çok seviyorum adam.

Fethiden:Eylem bi gün sonum olucaktı benim.bakışlarındaki korku değiştirdi fikrimi. Bütün sinirim geçti ona karşı olan ama unutmayacaktım yaptıklarını sadece biraz daha iyi bir ceza vericeğim ona.
Biraz oturduk uçurumun kıyısında ay eylemin yüzüne vuruyordu ay ışığında bir başka güzel oluyordu ay tenli kadınım.

Eylem:Fethi
Fethi:Hı
Eylem:Nereye daldın sen?
Fethi:Güzelliğine.
Eylem:Eve mi gitsek artık.
Fethi:Olur.kalk hadi

Eylemden:Fethi çok değişik davranıyordu bi öyleydi bi böyle bunda bi iş yoktur inşallah.
Eve girdik.herkes yatmıştı herhalde kimse gözükmüyordu ortalıkta yavaşça odaya girdik Can hala yatıyordu derin bi oh çektim ve yatağa uzandım fethide yanıma uzandı.çok değişik bi gündü fethide çok garip davranıyordu bana karşı.
Seda ya ne dediğini o kadar merak ediyorumki benim bildiģim fethi sedayı oracıkta öldürürdü.
Eylem:Fethi?
Fethi:Sor hadi
Eylem:nerden anladın?
Fethi:sorucakmısın.
Eylem:şey diyecektim.
Fethi:ney diyecektin.
Eylem:Sen seda ya ne dedin?
Fethi:Sakın oraya karışma.ayrıca sana kızmadıģımıda sanma.senin cezanı evde kesicem ben merak etme sen.

Eylemden:peki diyip banyoya girdim.üstümü değiştim ve çıktım.karşımdaki manzara gülümsememe sebep oldu fethi canı yatağa yatırmış onunla oynuyordu canda kahkaha atıyordu.biraz daha oynadılar ve can uyuya kaldı.fethi onu yatağına yatırdı ve yanıma geldi.

2 gün sonra fethiden:
Sedayı kaçırtmıştım herkes onu arıyordu burda bulunamıyacağı anlaşıldı ve vazgeçtiler aramaktan amcamda iptal ettirdi düğünü bizde eylemle eve gitmek için hazırlanmaya başladık.akşama doğru yola çıktık.gece saat  1 de evdeydik.Canı uyutttuk ve eylem bavulları boşaltmaya başladı bende o sırada duşa girip çıktım.herşey çok hızlı gelişiyordu sedayı sakladığım depoya gitmem gerekiyordu bi an önce onun işini bitirmeliydim.o benden bir can aldı ben onun yedi sülalesini öldüreceğim.duştan çıktım eylem uyumuştu çoktan arkası bana dönük yatmış.genelde trip atarken ya da üzgünden böyle yapar üzgün olması da gayet normal zaten.bende fırsatı değerlendirip seda nın yanına gitmeye karar verdim.odadan çıktım arabama binip yola koyuldum.

Eylemden:Fethi odadan çıktı.kesin başka kadınların yanına gitti. O da haklı ne huzur verebiliyorum adama nede kadınlık yapabiliyorum ben kimimki zaten.acınacak durumda olan bir kadınım sadece böyle düşünmeye başladıkça gözlerim yaşarıyordu.seviyordu beni sevmeyen adam öyle güzel bakamazki.aşıktı bana aşık olmayan adam öyle narin dokunamazdıki bi kadına.peki bütün bunlar doģruysa yani bana göre doğruda fethi de böyle hissediyosa neden başka kadınlara gitsinki.saćma sapan şeyler düşünmeye başladım.
Saat epeyce geç oldu ama fethi hala gelmedi bende aşağı salona indim o na bakmaya ordada yoktu şaşırmadım da zaten.koltuğa uzanıp beklemeye başladım.

Fethiden:Seda karşımda köpek gibi yalvarıyordu bana ama çok geçti bunun için kimse benim canımdan bi parçaya zarar veremez kimse eylemi üzemez onun cezasını yavaş yavaş veriyordum.birden ölmeyecekti o.süründügünü görmem lazım.
Gün geçtikçe beni öldür diye yalvarmasını duymam gerekiyordu.
Biraz işkenceden sonra eve döndüm.yolda eyleme vericeģim cezayı düşünmeye başladım aklıma çok güzel fikirler geldi eve gidip uygulamak için can atıyordum.


Selâmmım delifişekler.
Biliyorum bölüm azcık geç geldi😄😄😄kusura bakmayın lütfen bundan sonra bölümü düzenli bi şekilde yazmaya çalışacağım.
Unutmuşum resmen hikayeyi.
Çok kötü oldu bu da ama elimden bu kadarı geldi alıştıkça güzelleşiceğine inanıyorum inşallah da öyle olur .
Lütfen beğenin ve yorum yapın
Sizi çok seviyorum ve özledim 'ya siz?
İyi geceler canlar♥️♥️♥️
Biraz kısa oldu ama ...

Benim İçimdeki Sevgiyi Bul  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin