Poglavlje petnaesto

2.9K 135 57
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


„Hvala na razumjevanju, uostalom, došla sam svojim autom pa mogu sama." Nasmije mi se slatko i nevino, pozdravlja me i odlazi. Jebo te, ona mene muči ovdje i to pošteno! Prolazim rukom kroz kosu dok mrzovoljno se vraćam u svoju kancelariju. Moram riješiti problem zvani Edin.

Halo? Čujem Mirzu, direktora ove firme.

„Zdravo Mirza, ovdje Ares Aganović." Odvratim mirnim glasom.

Oh Arese! Kako da ti pomognem?

„Htio bih znati par informacija o jednom Edinu koji je navodno ovdje nedavno bio zaslužen kao model."

Pokušat ću nešto da saznam pa ti pošaljem preko maila.

„Nemoj pokušavati, Mirza. Trebaju mi sve potrebne informacije." Ozbiljno mu kažem i pozdravim ga. Počinjem se pakovati za odlazak ali me trgne zvonjava na mobitelu. Začudim se, ne mislim da je Mirza već našao nešto. Zvao me Laris.

„Hej druže, što ima?" Upitam čim se javim.

Hej brate, saznao sam par informacija o toj Chloe.

„Slušam." Naslanjam se od stol i nervozno lupkam nogom od pod.

Po broju telefona kojeg si poslao dobili smo jednu adresu ovdje u Njujorku, kontaktirali smo izdavača stana da nam oda ko živi tu i saznali da je stan nedavno kupio jedan čovjek po imenu Leonardo Werck.

„Leonardo? Nije on žensko jebo te!" Ispalim iznervirano.

Znam, ima još sačekaj. Chris je istraživao, taj Leonardo je drugi po redu što se tiče najmoćnijih ljudi u SAD-u, odmah poslije tvoga oca. Saznali smo također da su njih dvojica rivali. Ta Chloe je možda njegova žena, ili čak kćerka, ako ju ima jer još nismo saznali da li ima naslijeđe, samo za ženu znamo.

„Dobro, pošaljite mi njene slike i informacije. Pogledaj malo bolje i njegov dosje, je li prije bio upetljan u neki kriminal, da li je imao kakvih problema sa policijom, bilo što uglavnom pa me ponovo nazovi."

Dobro.

„Larise, čuvaj se. Ne smiju doznati šta se dešava, i molim te pokušaj što prije nešto saznati. Čut' ćemo se."

Nakon završenog razgovora odlazim u svoj stan. Nimalo mi ne prija činjenica da je taj Leonardo tu u priči, a čini mi se da je on glavni u ovoj igri. Možda je Chloe samo jedna djevojka koja mora slušati njegove naredbe, a možda je ipak njegova žena. No, ne vjerujem da mu je žena jer je prilično mlada, a Leonardo definitivno nema ispod trideset godina. Sa tim razmišljanjem odlazim pod tuš, moram se pokušati opustiti.

Moram i nekako natjerati Aureliju da izađemo na večeru, ne smije imati idalje ono mišljenje da sam neki ženskaroš. Okej, volim jebati, ali to svako muško voli dođavola...

Kralj sloma [✔]Where stories live. Discover now