Svi smo mi kao mali maštali o svojoj budućnosti. Svi smo mi imali, ili imamo svoje ciljeve za koje težimo da ih ostvarimo, ma koliko god se oni činili nemogućim i teškim.
Svoje ciljeve sam ja, kao dvadeset i dvogodišnja žena uspjela ostvariti, ali isto tako sam sebi zadala još ciljeva za koje imam planove da ostvarim.
I dalje smatram da je teško doći do vrha, da je teško ostvariti neki cilj u životu. I dalje se borim, trudim se da ostvarujem, da uspijem.
Možda ću nekada pasti, ne vidjeti tlo pod nogama, možda ću nekad biti zarobljena u tami, ne znajući kuda i gdje, kako i kada, ali uvijek, baš uvijek ću uspjeti se snaći i nastaviti dalje. Boriti se.
Sudbina mi je donijela njega, moju podršku, moju sreću, moju radost, moj izazov i moje sve. Sudbina mi je donijela njega, osobu koja će biti tu uz mene dok me ne bude više.
Isprva smo bili stranci, pa poznanci, prijatelji, zaljubljene duše, a onda ono najljepše, ono što je oduvijek bilo kristalno jasno svima, samo ne i nama-srodne duše.
Njegova duša je, ma koliko god ja puta pokušala nju isčitati do kraja, uvijek bila beskrajna, neisčitiva, duboko more koje krije mnogo stvari koje još nisam uspjela otkriti. Moja sreća, pa imam vrijeme cijeloga svijeta, jer ne brinem se da će jednoga dana nestati iz moga života. On ostaje tu gdje jeste, tu pokraj mene, moja desna ruka, moj smisao ovoga života. Moje sve.
I čuvat' ću ga do kraja svoga života, jer je on dar od Boga. On je onaj komadić sreće koji mi je falio da upotpuni moj život i da mu smisla.
On je bio kralj sloma, sad je kralj moga srca.
- Kraj -
A/N
Stigli smo i na kraju...Ja sam iznimno sretna što je ova priča uspjela biti završena. Sa njom sam svakako zadovoljna, a nadam se da ste i vi.
Hvala svima koji su bili tu uz mene i priču, bilo od početka, od sredine ili od kraja, pa i hvala onima koji čitaju ovu priču dok je odavno završena.
Nemate pojma koliko mi znači bilo kakva podrška od vas koju mi uputite.
Svaki komentar, svaki vote, svako dodavanje u privatnu knjižnicu ili javno na profilu, svake preporuke, savjeti...divni ste. Hvala i tihim čitaocima koji, iako ne odaju baš nekog jasnog traga i dalje bivaju tu i čitaju priču.
Volim vas sve, čitamo se uskoro.
Vaš vjecnisanjar.
YOU ARE READING
Kralj sloma [✔]
RomanceAurelija je atraktivna poslovna žena koja je primorana da se suočava sa burnom prošlošću. Život u Sarajevu joj biva monoton, dosadan i savim običan. Nakon što njena firma ulazi u kontakt sa firmom iz SAD-a "Atlantik", Aurelija dobiva priliku da se...