Identyfikator podmiotu: SCP-PL-002
Klasa podmiotu: Keter
Czynności przechowawcze: Podmiot trzeba jak najszybciej znaleźć i zniszczyć. Agenci przebywający w pobliżu SCP-PL-002 są wyposażeni w osprzęt wychwytujący z serii G310, posiadający między innymi zapas skroplonego środka amnezyjnego klasy A.
Opis: SCP-PL-002 to pięcioatomowa cząsteczka nieznanego dotąd pierwiastka. Każda próba zbadania właściwości lub składu podmiotu zakończyła się niepowodzeniem oraz przynajmniej częściowym uszkodzeniem aparatury badawczej. W promieniu 100 m od siebie obiekt emituje anomalne pole o wysokości 500 m, wpływające natychmiastowo na samopoczucie wszystkich znajdujących się w jego zasięgu ludzi. SCP-PL-002 może podróżować z dowolną zmienną prędkością po terenie całej Polski, jest przezroczysty i bezwonny. Potrafi samodzielnie się rozszczepiać. Jego obecność można wykryć tylko na podstawie nagle pogarszającego się samopoczucia lub dzięki [UTAJNIONO] w które również wyposażone zostały wszystkie oddziały MFO Lambda.
Miejsce zaobserwowania: Po raz pierwszy podmiot zaobserwowano 11/09/████r. w █████ █████ (Stany Zjednoczone).
Działanie: Działanie podmiotu w każdym przypadku wygląda identycznie: zdrowa ofiara znajdująca się w zasięgu SCP-PL-002 przez 5 minut zaczyna odczuwać zmęczenie oraz mocne pogorszenie nastroju. Po 15 kolejnych minutach pojawiają się objawy typowe dla gorączki, tj. podwyższona temperatura ciała, uczucie chłodu; występują też zawroty głowy, drgawki i wymioty. Ofiara wykazuje niechęć do życia, zaczyna podsumowywać swoje osiągnięcia, twierdząc, że tak naprawdę nic nie znaczy. Po łącznie 40 minutach spędzonych w zasięgu SCP-002, ofiara zrobi wszystko, by popełnić samobójstwo; unieszkodliwi też każdego, kto stanie na jej drodze.
Zdjęcie podmiotu: Brak.
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20