Identyfikator podmiotu: SCP-1286
Klasa podmiotu: Keter
Czynności Przechowawcze: SCP-1286 przechowywany jest w miejscu pozyskania. Obiekt znajduje się tam odkąd został zmodernizowany do standardów czynności przechowawczych, jakie zostały opisane w tym dokumencie.
Opis: SCP-1286 najwyraźniej stanowi plastikową replikę bomby jądrowej "Fat Man". Po lewej stronie powłoki znajduje się akrylowy rysunek przedstawiający ziewającego mężczyznę. Do tyłu obiektu za pomocą taśmy izolacyjnej przyczepiony jest niewielki głośnik. SCP-1286 sporadycznie komunikuje się poprzez owo urządzenie.
Data zaobserwowania: Obiekt znaleziono w piwnicy lokalu "█████ ██ ████", na Manhattanie, w Nowym Jorku.
Działanie: Po podejściu do obiektu SCP-1286 zaczyna się kołysać do przodu i do tyłu zgodnie z własną wolą; pracownicy przechowujący, którzy to zaobserwują, twierdzą, że odczuwali silne przerażenie. Jedyną potwierdzoną anomalią związaną z SCP-1286 jest tendencja pracowników na stanowiskach decyzyjnych do gromadzenia się wokół monitorów pokazujących obraz z kamer wewnątrz celi podmiotu, kiedy tylko obiekt zaczyna się kołysać. Nie wiadomo, w jaki sposób do tego dochodzi, ale efekt ten został określony jako nagły i kompulsywny.
Zdjęcie podmiotu: Brak
Dodatek - Sesja 23:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20