Identyfikator podmiotu: SCP-108
Klasa podmiotu: Bezpieczne
Czynności przechowawcze: SCP-108 jest całkowicie zabezpieczony przez testerkę 108-1. Testerka zamknięta jest w standardowej celi przechowawczej o wymiarach 3 m × 3 m, umeblowanej wszelkimi dozwolonymi obiektami, które wniesie. Testerka 108-1 ma prawo do opuszczania pokoju, swobodnego chadzania oraz jadania w głównej stołówce. Codziennie należy przeprowadzać na testerce badania lekarskie.
Opis: SCP-108 dostępny jest poprzez nozdrza testerki 108-1. Testerka to 51-letnia Afroamerykanka, której poprzednim miejscem zatrudnienia był sklep z wyrobami żelaznymi w █████ ██████ ███████, w stanie Kentucky, gdzie pracowała na stanowisku kasjerki. Od dnia ██.██.████ r. SCP-108 mieszka w Ośrodku 17. Analiza endoskopowa SCP-108 pokazała, że miejsce dostępne poprzez nozdrza testerki to nie ludzka jama nosowa, lecz system bunkrowy wykonania hitlerowskiego, którego celem była produkcja i konserwacja myśliwców Messerschmitt Me-262 z czasów II wojny światowej. Eksploracja przy użyciu robota endoskopowego ukazała, iż system bunkrów ma wymiary około 2 km × 4 km, których oś długa jest równoległa z portalem wejścia i wyjścia. Zakłada się, że SCP-015 posiada setki płatowców znajdujących się na kolejkach konstrukcyjnych oraz trzy ukończone samoloty. W kompleksie znajduje się również wiele ludzkich szczątków, zgromadzonych zwłaszcza przy portalu wejścia i wyjścia.
Data zaobserwowania: Brak.
Działanie: Podmiot w żaden sposób nie zagraża osobom w jego otoczeniu ani nie jest wrogo nastawiony, zatem żyje jak normalny człowiek.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20