Identyfikator podmiotu: SCP-524
Klasa podmiotu: Bezpieczne
Czynności przechowawcze: Z powodu tego, że obiekt jest z natury łagodny, stosuje się tylko nieznaczne zabezpieczenia. SCP-524, częściej jednak zwany "Walter", musi być poddawany monitoringowi w celu zapobieżenia przed dokonywaniem przezeń szkód.
Opis: Podmiot to przedstawiciel królika europejskiego. Można go rozpoznać po białym ubarwieniu i czarnych, symetrycznych plamkach na ciele.
Data zaobserwowania: SCP-524 został odkryty w czasie dłuższej przerwy w dostawie prądu, w sierpniu 20██. Obiekt uszkodził wielką elektrownię, skonsumowawszy kilka reaktorów. Odnaleziony został, kiedy próbował przegryźć jeden z kabli.
Działanie: Walter jest zdolny zjeść każdy materiał, bez względu na to, czy ogólnie możliwe jest jego spożycie. Obiekt je w ten sam sposób, co inni przedstawiciele jego gatunku, pomijając fakt, że spożywać może on nie tylko substancje, które jadalne nie są, ale także te, które mogą być niebezpieczne. Jak dotąd zarejestrowano, że SCP-524 był w stanie skonsumować drewno, stal, szkło, a nawet kilka kilogramów materiału radioaktywnego. Walter nie wykazuje żadnych negatywnych skutków spożywania jakichkolwiek substancji.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20