Identyfikator podmiotu: SCP-797
Klasa podmiotu: Euclid
Czynności Przechowawcze: SCP-797 należy przechowywać w długim na 6 i szerokim na tyle samo metrów pokoju. Ściany, wliczając w to sufit i podłogę muszą posiadać grubość co najmniej 10 cm. Pomieszczenie ma być szczelnie i wyposażone w system filtrujący oczyszczający je z bakterii.
Opis: SCP-797 jest owalnym bytem przyciąganym przez niedawno zmarłych lub umierających ludzi. Podmiot prawie zawsze jest w obecności SCP-797-01, zbiorowiska ludzkiego mięsa różnego pochodzenia.
Miejsce zaobserwowania: SCP-797 został odnaleziony w lokalnym szpitalu w █████, Nunavut, Kanada.
Działanie: Kiedy obiekt jest z SCP-797-01, będzie starał się wejść w interakcje z każdym żywym człowiekiem wchodzącym do jego przechowalni. Testy na podmiocie ujawniły, że nie reaguje on na nie-ludzkie zwłoki, lecz zdarza mu się "mylić" ludzkie organy ze zwierzęcymi, szczególnie jeżeli są w podobnym rozmiarze i kształcie. Obiekt będzie usiłował wejść w interakcje z każdym członkiem personelu wchodzącym do jego przechowalni, z różnym rezultatem. W przypadku niepowodzenia SCP-797 wejdzie w stan szału i zacznie wystrzeliwać kawałki mięsa w kierunku człowieka, z którym próbował wejść w interakcje z prędkością 70 m/s. Sam kontakt z kawałkami nie wyrządza żadnego innego efektu poza zwyczajnymi konsekwencjami wystawienia na gnijące ludzkie mięso. Uderzenie było w stanie jak dotąd spowodować złamania kości i żeber, uszkodzenie organów, a także krwotok wewnętrzny.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20