SCP-PL-040

68 0 0
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-PL-040

Klasa podmiotu: Keter

Czynności Przechowawcze: Aktualnie obiekt nie jest zabezpieczony przez Fundację, trwają próby pozyskania. Przygotowano dedykowaną przechowalnię skonstruowaną w całości z wygładzanych szklanych paneli. Ma ona kształt sferyczny i osadzona jest w systemie 64 walców nieustannie pracujących z prędkością 5000 obrotów na minutę.

Opis: Obecność podmiotu rejestruje się tylko i wyłącznie w ████████ ██████████████ (Województwo Świętokrzyskie).Obiekt może posiadać od ~2 m do ~█0 m wysokości, jest ona zmienna i dokładnie nieznana. Ma szczupłą sylwetkę, smoliście czarną skórę oraz cztery kończyny zakończone bliżej nieokreślonymi częściami. Głównym atrybutem podmiotu jest jego wysoka prędkość (Patrz: Procedury Konfrontacji) oraz zdolność do zmiany długości swoich kończyn. 

Data zaobserwowania: Brak

Działanie: Najprawdopodobniej obiekt posiada nadnaturalne zdolności telekinetyczne i możliwości wpływania na umysł, nie zostało to jednak potwierdzone. Podczas interakcji nie korzysta z nich w żaden sposób. Fakt fizycznej namacalności obiektu jest tematem spornym. Można zaliczyć 2 wyjątki:

•Jeżeli obiekt został zauważony przez istotę świadomą/urządzenie rejestrujące, natychmiast zrównuje się z poziomem ziemi. Rozpoczyna powolne podążanie w kierunku obserwatora. Urządzenia elektroniczne po około 50% drogi wykazują silny szum biały wywołany uszkodzeniem podzespołów. Obserwator dozna silnego uczucia lęku przeradzającego się w panikę. Mdleje w odległości od obiektu wynoszącej mniej niż 10 m. Po kontakcie z obiektem niemożliwe staje się namierzenie obserwatora, najprawdopodobniej [USUNIĘTO].

•Jeżeli obiekt został zaatakowany natychmiast przyjmuje rozmiar zbliżony do 2 m i zaczyna uciekać. Może wówczas osiągnąć prędkość ██ km/h. Ostrzał z broni palnej jest nieskuteczny, gdyż pociski wydają się przenikać przez obiekt. Skanery podczerwone, magnetyczne i ultrafioletowe nie wykazują skuteczności w próbach namierzenia podmiotu. 

Zdjęcie podmiotu: Brak.

Witamy w Fundacji SCPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz