Identyfikator podmiotu: SCP-1305
Klasa podmiotu: Euclid
Czynności Przechowawcze: SCP-1305 zabezpieczony jest w obserwacyjnym habitacie zwierzęcym, w Ośrodku 77. Habitat powinien być podzielony na komorę wypoczynkową i żywieniową.
Data zaobserwowania: SCP-1305 został odzyskany z bloku mieszkalnego dnia 19.07.1953, po dotarciu zgłoszeń o zaginięciach do personelu Fundacji w [ZMIENIONO].
Opis: Podmiot jest ssaczym organizmem o jajowatym ciele i sześciu wielostawowych odnóżach. Posiada on jedną dużą, plastyczną szczękę na przodzie ciała z długim językiem i przynętą SCP-1305. Waży on 150 kg i mierzy 2 wysokości, jednakże wiadomo, że jest w stanie skurczyć swoje ciało do 1/16 swoich rozmiarów.
Działanie: Podczas swojej aktywności SCP-1305 podejmie próbę schowania się w ciasnym i ciemnym obszarze, jak szuflada czy szafa. Po udanym schowaniu się obiekt uwolni "przynętę" na końcu swojego języka, najczęściej przypominającą domowe zwierzę jak np. kot. W większości przypadków, gdy ofiara zbliży się do źródła, przynęta ta powróci do kształtu chwytliwego języka i owinie się wokół niej. Podmiot następnie rozpocznie próbę zbliżenia ofiary do swojej paszczy i zjedzenia jej. Konsumpcja trwa zazwyczaj od 16 do 24 h, podczas których SCP-1305 korzystać będzie z przynęty do zwabienia kolejnych ofiar.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ÜbernatürlichesZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20