SCP-PL-019

127 5 0
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-PL-019

Klasa podmiotu: Euclid

Czynności przechowawcze: SCP-PL-019 jest przechowywany na terenie Ośrodka Badawczego-██ w małym, pomalowanym białą farbą (wystrój nie ma znaczenia — dr ██████) i nieoświetlonym pomieszczeniu. Przechowalnia wyposażona jest w jedno źródło światła w postaci latarki LED.

Opis: SCP-PL-019 jest ogólną nazwą stosowaną do określenia trzech elementów wchodzących w skład obiektu - SCP-PL-019-C, SCP-PL-019-M oraz SCP-PL-019-T. Elementy te to plastikowe, stworzone na podstawie identycznego schematu głowy lalek-niemowlaków, gdy są aktywne nazywają siebie Cindy, Mindy i Tracy. Gdy są w spoczynku, można je określić jako:

-głowę pozbawioną uszu (019-C);

-głowę pozbawioną oczu (019-M);

-głowę pozbawioną ust (019-T).

Każda z głów ma inne powitanie:

-SCP-PL-019-C - Za pomocą mowy, wypowiada słowa "Jestem Cindy! Kiedy oczy otworzę, Mindy widzieć nie może!". Mimo że nie ma uszu, co świadczy o tym ze jest głuchoniema, przemawia do personelu.

-SCP-PL-019-M - Za pomocą mowy, wypowiada słowa "Jestem Mindy! Kiedy usta otworzę, Tracy mówić nie może!". Mimo że nie posiada oczu, personel badawczy czuje się obserwowany przez obiekt.

-SCP-PL-019-T - Za pomocą kartki, pisze na niej słowa "Jestem Tracy! Kiedy słuch wytężę, Cindy traci tenże!". Nie odnotowano żadnych uwag na temat obiektu.

Data zaobserwowania: Pozyskano obiekt w dniu ██/██/████ w znajdującym się na przedmieściach █████████ (Polska) domu.

Działanie: SCP-PL-019 początkowo miał zostać sklasyfikowany jako obiekt anomalny, ponieważ nie wywierał bezpośredniego efektu na personelu badawczym podejmującym konfrontację z podmiotem. Nie odpowiadało to jednak jego profilowi odbioru przez innych ludzi, który zakładał wywoływanie przez podmiot efektu podobnego do "nawiedzenia" obszaru jego działania. Nabywcy wyżej wymienionego domu donosili, że "coś jest nie tak", a dzieci kilku z rodzin musiały w wyniku prawdopodobnego spotkania z SCP-PL-019 przejść długotrwałe leczenie psychiatryczne. Pewien lekarz sformułował ten oto raport: Doktor skarży się na powikłania związane ze stałym przebywaniem w zasięgu działania jednego z obiektów. Wspomina o stopniowych przemianach cieni wszystkich przedmiotów znajdujących się bezpośrednio w jego mieszkaniu lub w jego obrębie — zamiast cienia lampy widzi cień głowy, zamiast cienia swojego samochodu widzi cień głowy, i tak dalej. Twierdzi, że owe cienie nawiązują z nim kontakt, ale nie są to cienie głów "Cindy", "Mindy" ani "Tracy", lecz innych dzieci.  Wkrótce po opublikowaniu raportu zdrowotnego, na identyczne problemy zaczęła skarżyć się reszta personelu badawczego pracującego przy SCP-PL-019. Wysnuto wówczas teorię, że działanie podmiotu może mieć charakter długofalowy.

Zdjęcie podmiotu: Dostępne jest zdjęcie SCP-PL-019-M

Zdjęcie podmiotu: Dostępne jest zdjęcie SCP-PL-019-M

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Witamy w Fundacji SCPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz