Identyfikator podmiotu: SCP-610
Klasa podmiotu: Keter
Czynności Przechowawcze: W związku z wielkością obszaru "zainfekowanego" przez SCP-610, niemożliwe jest zabezpieczenie obiektu. Izolacja owego obszaru okazała się znacznie efektywniejsza, a rząd rosyjski wyraził zgodę na zamknięcie tego rejonu.
Opis: SCP-610 wydaje się być zakaźną chorobę skóry, której pierwszymi symptomami są m.in. wysypka, swąd i większa wrażliwość skóry.
Data zaobserwowania: Brak.
Działanie: W ciągu 3 h choroba wywołuje wypryski, które pojawiają się na klatce piersiowej i w okolicach rąk, rozprzestrzeniając się na nogi i plecy w ciągu kolejnej godziny, a w ciągu pełnych 5 h- zupełnie pochłaniając ofiarę. Po osiągnięcie przez infekcję poziomu pełnego, oznaki życiowe ofiary zanikną na około 3 min, po czym powrócą i zachodzić będą w tempie 2-3 razy szybszym niż u zwyczajnych ludzi. Następnie tkanka bliznowa na ofierze zacznie się losowo przemieszczać i gwałtownie zwiększać. Zaobserwowane osoby, które znajdowały się w tej fazie, przeżywały także dorastanie trzech, a nawet większej ilości kończyn takich jak ręce czy nogi; głowa może się zniekształcić i wydłużyć lub rozszerzyć; niektóre rejony ciała danej osoby mogą się otworzyć, a z otwarć mogą wyrosnąć kolejne fragmenty tkanki. Zainfekowania osoba znajdzie jedno miejsce i zacznie rozprzestrzeniać swoką mięsistą powłokę.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20