SCP-180

74 1 0
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-180

Klasa podmiotu: Euclid

Czynności Przechowawcze: SCP-180 nie może opuścić przydzielonego laboratorium badawczego, które znajduje sie w Skrzydle Badań Relikwiarnych, na Terenie Przechowawczym 76. Aktualny wygląd SCP-180 należy codziennie zgłaszać Ochronie.

Opis: SCP-180 wygląda jak kapelusz lub dowolna, inna forma nakrycia głowy bądź akcesoriów.

Data zaobserwowania: Brak.

Działanie: Osoba, która założy SCP-180 na swoją głowę, zostanie "okradziona" z tożsamości przez kapelusz. Efekt ten sprawi, że oryginalny właściciel tożsamości stanie się całkowicie nierozpoznawalny, nawet względem ludzi mocno z nim zżytych. Osoby, które obserwują podmiot pozbawiony jego tożsamości, będą w stanie jedynie ogólnikowo opisać cechy wyglądu podmiotu, np. włosy, kolor tęczówek, karnację i ubiór, lecz nie będą mogły rozpoznać tożsamości podmiotu. Gospodarze, którzy zostali okradzeni z tożsamości, nie będą w stanie przekonać innych o właściwej im tożsamości. Efekt ten trwa, dopóki SCP-180 nie wybierze nowego gospodarza.

Zdjęcie podmiotu: Na tym zdjęciu widzimy agenta [USUNIĘTO], 33-letniego bruneta o niebieskich oczach. Tożsamość należy do jamnika szorstkowłosego.

 Tożsamość należy do jamnika szorstkowłosego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Witamy w Fundacji SCPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz