Identyfikator podmiotu: SCP-965
Klasa podmiotu: Euclid
Czynności Przechowawcze: SCP-965 jest przechowywany wewnątrz gotowej do zamontowania ramy okiennej z oknem (dalej oznaczonych SCP-965-1) składającym się z przynajmniej 6 szklanych (bądź podobnego materiału) paneli o wymiarach co najmniej 15 cm x 30 cm.
Opis: SCp-965 to wzrokowa manifestacja pojawiająca się w szybach/oknach znajdujących się w ramie. Manifestacja przybiera formę zacienionej twarzy mężczyzny o bladym odcieniu skóry, patrzącemu przez dane okno.
Data zaobserwowania: Brak.
Działanie: Początkowe efekty wywoływane przez SCP-965, to zgłaszanie niepewności, nerwowości i słabej paranoi: takie odczucia pojawią się u osoby będącej w zasięgu wzroku manifestacji, nawet przysłoniętej (np przez zasłony czy firanki). Na podstawie raportów dotyczących mieszkańców domu w którym znaleziono podmiot, informujących o problemach ze snem, przeprowadzono eksperymenty z udziałem Klasy-D, którym kazano spać w pomieszczeniu z zainstalowanym SCP-965-1. Osobnik śpiący w obszarze widocznym dla SCP-965 podczas jego manifestacji będzie tylko i wyłącznie miał sny o niepokojącym charakterze, zwykle obejmujące bycie ściganym, zaatakowanym, dręczonym itd.; pomimo braku fizycznego kontaktu w samym śnie.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20