SCP-1003

29 1 0
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-1003

Klasa podmiotu: Keter

Czynności Przechowawcze: Obecnie Fundacja jest w posiadaniu 10 instancji SCP-1003-2 (oznaczonych jako SCP-1003-2 od a do k), z których wszystkie są przechowywane oddzielenie w specjalnie zabezpieczonych celach w Biologicznej Strefie 13.

Opis: SCP-1003-1 to dorosły tasiemiec gatunku Echinococcus granulosus, znany z powodowania chorób jelitowych.

Data zaobserwowania: Brak.

Działanie: Podobnie jak inne gatunki tasiemca, SCP-1003-1 zamieszkuje jelito małe drapieżników (zazwyczaj psowatych), gdzie produkuje jaja, które są wydalane w stolcu gospodarza. Jaja mogą przetrwać w zewnętrznym środowisku do ██ lat. Kiedy przedostaną się do przewodu pokarmowego osoby ludzkiej (dalej określanej jako gospodarz) poprzez konsumpcję skażonego pożywienia, wylęgną się larwy, które wryją się w tkanki gospodarza. Właśnie na tym etapie zaczynają się pojawiać anomalne właściwości SCP-1003. Zamiast rozwijać się w cysty, larwy kształtują się w organizmy, które przypominają ludzkie płody (dalej określane jako SCP-1003-2). Rozwój SCP-1003-2 odpowiada w dużej mierze rozwojowi zwykłego dziecka przed porodem, jednak następuje on szybciej. Po osiągnięciu tego etapu zacznie on aktywnie konsumować gospodarza od wewnątrz, używając do tego ostrych, haczykowatych zębów. Do czasu całkowitego spożycia gospodarza (zwykle po ███ minutach), stanie się on dzieckiem. Kiedy ten proces się zakończy SCP-1003-2 straci swoje haczykowate zęby, tendencje kanibalistyczne i zacznie funkcjonować jak zwykły człowiek nieodróżnialny we wszystkich tego aspektach i nie będzie posiadał wiedzy ani pamięci o tym, że był pasożytem.

Zdjęcie podmiotu:

Zdjęcie podmiotu:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Witamy w Fundacji SCPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz