Identyfikator podmiotu: SCP-178
Klasa podmiotu: Euclid
Czynności Przechowawcze: SCP-178 zabezpieczony jest w Pojemniku Na Obiekty Anomalne Klasy 3. Podmiot jest strzeżony przez nie mniej niż 2 uzbrojonych strażników z upoważnieniem poziomu 3, kiedy nieprzeprowadzane są na nim testy.
Opis: SCP-178 to para białych okularów 3-D, z białymi, prostokątnymi oprawkami i plastikowymi soczewkami, o niebieskim i czerwonym kolorze (odpowiednio lewa i prawa soczewka). Obiekt nie wykazuje żadnych nietypowych właściwości fizycznych, poza delikatnym odbarwieniem oprawek, co wynika z wieku artefaktu.
Data zaobserwowania: Obiekt został pozyskany dnia ██-██-19██ w ███████, w stanie Tennessee, przez Agenta [ZMIENIONO].
Działanie: Po założeniu nosiciel zacznie postrzegać duże, dwunożne byty w normalnym otoczeniu. Byty te są spokojne, a także ciekawskie (raporty opisują, że osobniki te czasami patrzą zza ramion osób pracujących, z zainteresowaniem je obserwując), za jednym wyjątkiem. Jakiekolwiek próby, nosiciela okularów lub jakiejkolwiek innej osoby, bezpośredniej interakcji z tymi bytami skutkować będą ciężkimi rozdarciami na ciele. Pojawianie się ran jest gwałtowne i będzie trwać aż do nastąpienia zgonu nosiciela okularów.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20