Identyfikator podmiotu: SCP-1275
Klasa podmiotu: Keter
Czynności Przechowawcze: SCP-1275 jest przechowywany w Strefie Przechowawczej 43, zlokalizowanej na pustyni Gobi. Podmiot jest przechowywany w wydrążonym wolframowym sześcianie o długości krawędzi 750 cm, wypełnionym naelektryzowanymi wolframowymi kratami dzielącymi przestrzeń w środku na obszary o objętości 1 mm³.
Opis: SCP-1275 to amorficzny, płynny byt o zmiennej objętości, kształcie, kolorze i przezroczystości. Zaobserwowana objętość materiału z którego zbudowany jest podmiot wahała się od około 1 cm³ minimum, do około 30 cm³ maksimum.
Data zaobserwowania: Brak.
Działanie: Jeżeli podmiot nie jest ograniczony fizycznie, będzie próbował spowić sobą takie obiekty jak niejawne i tajne dokumenty, inne obiekty i artefakty SCP czy pracowników Fundacji. Po spowiciu obiektu, podmiot stanie się nieprzezroczysty i gwałtownie zmniejszy swój rozmiar, w trakcie czego obiekt znajdujący się w jego wnętrzu zniknie. Okazyjnie SCP-1275 będzie próbował zwracać z siebie materiały wybuchowe, broń, obiekty anomalne i wrogich agentów w celu naruszenia przechowalni. Zaobserwowany schematy zachowań sugerują, że podmiot jest inteligentny i/lub kontrolowany przez zewnętrzny inteligentny obiekt.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20