Identyfikator podmiotu: SCP-205
Klasa obiektu: Euclid
Czynności Przechowawcze: SCP-205-1 i SCP-205-2 są przechowywane w Komorze 52 w Ośrodku 23 pod standardową obserwacją przez przylegający pokój obserwacyjny. SCP-205-1 i SCP-205-2 należy przez cały czas dostarczać prądu oraz trzymać ustawione przodem do białego ekranu projekcyjnego na ścianie przeciwległej do okna obserwacyjnego.
Opis: SCP-205 to para reflektorów używanych w fotografii. Światło emitowane przez każdą z lamp zachowuje sie unikatowo dla SCP-205 i przenika kompletnie przez każdą powierzchnię o kolorze innym niż biały. Kiedy światło padnie na białą powierzchnię, rozprasza się jak normalne światło i traci anormalne właściwości. Jeśli światło pada bez przeszkody ze strony jakiejkolwiek rzeczy, nie rzucając żadnego cienia, każda z lamp ukaże cień niezidentyfikowanej młodej kobiety na dowolnej białej powierzchni płaskiej. Nie ustalono jeszcze, czy cień pokazuje osobę żywą czy martwą, jednak cień wydaje się odgrywać konkretną serię zdarzeń prowadzących do śmierci kobiety. Nawet jeżeli reflektory ktoś poruszy, cień pozostaje wyraźny i nie rozmywa się ani nie przesuwa wraz z którąś z lamp. Widoczny jest jeden cień, choć osoba fizyczna stojąca przed dwoma lampami rzucałaby dwa cienie.
Data zaobserwowania: Podmiot ostał odnaleziony w opuszczonym pokoju motelowym w █████, ██ dnia █-██-████.
Działanie: Jeśli nie zaniedba się konserwacji i stałych dostaw prądu, para SCP-205 będzie przechodzić sześciomiesięczny cykl, kończący się 30 kwietnia i 31 października każdego roku. Podmiot wyłącza się o północy ostatniego dnia każdego cyklu. Osoby wchodzące lub przebywające w Komorze 52 w czasie, kiedy obie lampy są wyłączone, zostaną brutalnie napadnięte przez siły niewidoczne w sposób nawiązujący do losu cienia kobiety, bez względu na jakiekolwiek inne źródła światła w danym pomieszczeniu.
Zdjęcie podmiotu: Brak.
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20