Identyfikator podmiotu: SCP-231-7.
Klasa podmiotu: Keter
Czynności przechowawcze: Po powtarzalnych próbach ucieczek i samobójstw oraz na podstawie błędów przechowawczych odnośnie do jednostek od SCP-231-1 do SCP-231-6, protokół przechowywania SCP-231-7 został zrewidowany do następującej formy: SCP-231 zamknięty jest w wyciszonej celi przyległej do cel sześciu pracowników klasy D, przydzielonych do przeprowadzania Procedury 110-Montauk. Kamery zawsze monitorują każdy centymetr pomieszczenia i muszą być całodobowo obsługiwane przez człowieka. SCP-231-7 zawsze, oprócz czasu przeprowadzania Procedury 110-Montauk, musi być przypięta do łóżka szpitalnego. Obiekt należy nawadniać za pomocą kroplówki. Karmienia dwa razy dziennie muszą za pomocą rurki dokonywać autoryzowani pracownicy medyczni
Opis: SCP-231-7 to █████ kobieta w wieku █—██ lat z [USUNIĘTO]. Aktualne statusy podmiotów:
•SCP-231-1 (martwa od ██.██.████ r.): Uśmiercona została podczas operacji wstępnego pozyskania, kiedy rodziła SCP-██.
•SCP-231-2 (martwa od ██.██.████ r.): Uśmiercona została podczas próby usunięcia płodu drugiego osobnika SCP-██, co natychmiast skutkowało zdarzeniem ██████████.
•SCP-231-3 (martwa od ██.██.████ r.): Samouśmiercona po długotrwałym i ciężkim dla niej byciu przedmiotem przeprowadzania Procedury 110-Montauk. SCP-██ natychmiast wywołał zdarzenie ████████████.
•SCP-231-4 (martwa od ██.██.████ r.): Usiłowała wykorzystać SCP-500. Pomimo tego, że wszystkie ślady SCP-██ zostały usunięte z jej organizmu, szczątki osobnika natychmiast wywołały zdarzenie █████████████ skutkujące wieloma poszkodowaniami, w tym samej SCP-231-4.
•SCP-231-5 (martwa od ██.██.████ r.): Nieudane przeprowadzenie Procedury 110-Montauk godzinę później skutkowało porodem SCP-██, który następnie wywołał zdarzenie ██████████.
•SCP-231-6 (martwa od ██.██.████ r.): Uśmiercona podczas próby ucieczki przy pomocy i podżeganiu agenta ██████████. ██████████, który z powodu dłuższego wystawienia na oddziaływanie SCP-231 wykazywał objawy silnego stresu. Agent wszedł w posiadanie SCP-[ZMIENIONO] i próbował broń ową wykorzystać do uratowania SCP-231-6 oraz SCP-231-7. Agent ██████████ został uśmiercony w czasie wynikowej wymiany ognia, a jeden z pocisków uśmiercił także SCP-231-6.
•SCP-231-7: Od ██.██.████ r. jest poprawnie przechowywana w Ośrodku ██████.
Data zaobserwowania: Jednostki od SCP-231-1 do 7 zostały pozyskane z ██████████, w ██, po tym, jak policja szturmowała na magazyn będący własnością organizacji zwanej Dzieci Szkarłatnego Króla.
Działanie: 24 h po uratowaniu, SCP-231-1 w ciągu 3 min urodziła SCP-██ (█████████ ██████████), wywołując zdarzenie ██████████, skutkujące ███ poszkodowanymi.
Zdjęcie podmiotu: [USUNIĘTO]
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20