SCP-689

62 0 0
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-689

Klasa podmiotu: Keter

Procedury Przechowawcze: SCP-689 musi być przechowywany w dużej, betonowej komorze, wyposażonej w lampy jodkowo-sodowe o dużej mocy.

Opis: SCP-689 wygląda jak niewielka zielona figurka zrobiona z wapienia, o wysokości 30 cm. Wyrzeźbiona została na kształt czegoś, co wygląda na nieznanego bożka świata umarłych, jest to siedzący szkielet z dłoniami zaciśniętymi na kolanach. 

Miejsce zaobserwowania: Została odkryta przez ███████ ██████████████ w czasie jednej z przedwojennych, niemieckich ekspedycji archeologicznych na obszarze ████████ w Indiach.

Działanie: Rzeźba zostaje nieruchoma tak długo, jak jest obserwowana przez przynajmniej jedną osobę. Zwykłe czynności takie jak mruganie nie przerywają "obserwowania", jednak jakakolwiek chwila odwrócenia uwagi od obiektu, nawet krótka, sprawia że obserwator wystawia się ryzyko anomalnego działania SCP-689. Gdy tylko obiekt przestaje być obserwowany, znika. W ciągu 15-20 s jedna z osób, które wcześniej obserwowały podmiot natychmiastowo umiera, a SCP-689 pojawia się ponownie, tym razem na jej zwłokach. Jeżeli żaden z poprzednich obserwatorów nie żyje, obiekt pojawia się w miejscu z którego zniknął.

Zdjęcie: Brak.

Witamy w Fundacji SCPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz