SCL-895

39 0 0
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-895

Klasa podmiotu: Euclid

Czynności Przechowawcze: SCP-895 jest zabezpieczony i zamknięty w odizolowanej celi przechowawczej pod ziemią, na głębokości około 100 metrów. 

Opis: SCP-895 to ozdobna trumna dębowa, pozyskana z Kostnicy █████ █████ przez pracowników Fundacji, dnia ██/██/██.

Data zaobserwowania: Brak.

Działanie: Działanie zaszło po wpłynięciu raportów o niezwykłych nagraniach stworzonych przez sprzęt monitorujący, zainstalowany w owej lokacji. Podczas próby otwarcia SCP-895 agenci odkryli, iż obiekt jest pusty; jednak obserwatorzy, oglądający przekaz na żywo z kamery, byli [USUNIĘTO]. Aktualnie przyjęto, że podmiot musi zawsze być zamknięty. SCP-895 wywołuje zniekształcenia w sprzęcie wideo i fotograficznym, znajdującym się w promieniu do 50 m od obiektu. Zniekształcenia są silne, widać je w postaci niepokojących halucynacji o zróżnicowanym czasie trwania i częstotliwości wystąpień, co zależy od dystansu oddalenia kamery od SCP-895. W promieniu do 5 m od artefaktu, nagrany obraz może u większości ludzi wywołać silną traumę psychiczną i histerię.

Zdjęcie podmiotu: Placówka aktualnie udostępnia przekaz na żywo ze Strefy Przechowawczej 895-06.

Witamy w Fundacji SCPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz