Identyfikator podmiotu: SCP-053
Klasa podmiotu: Euclid
Specjalne Czynności Przechowawcze: SCP-053 zamknięty jest w pomieszczeniu nie mniejszym niż 5 m × 5 m, po którym może się swobodnie poruszać. Zabawki, książki, gry i inne elementy rekreacyjne dostarczane są w dużych ilościach i zmieniane są co 3 miesiące. Przez cały czas zapewniane podmiotowi jest odpowiednie posłanie, łazienka oraz dostęp do opieki zdrowotnej. Jedzenie powinno być dostarczane 3 razy dziennie, a na życzenie podmiotu można dostarczać także do dwóch 2 przekąsek.
Opis: SCP-053 przypomina małą, trzyletnią dziewczynkę. Podmiot jest w stanie mówić w prosty sposób i wykazuje nieco dojrzalsze właściwości umysłowe niż większość dzieci w jej wieku. Dziewczynka jest zazwyczaj przyjazna i rzadko kiedy zdaje się zdenerwowana; wchodzi w stan roztrzęsienia jedynie w obecności grupy ludzi.
Data zaobserwowania: Brak.
Działanie: Osoby powyżej lat trzech, które wejdą w kontakt wzrokowy z obiektem, dotkną go lub będą przebywać w jego pobliżu przez dłużej niż 10 minut, zaczną się zachowywać agresywnie i paranoicznie. Większość tych odczuć, zostanie skierowana bezpośrednio na SCP-053, a osoby pod ich wpływem będą usiłować zabić podmiot. Stanie się to po uprzednim zabiciu lub "pozbyciu się wszystkich innych osób" w otoczeniu. Próba zabicia SCP-053 wywoła atak mięśnia sercowego u napastnika bądź padaczkę, co zakończy się zgonem w kilka sekund po wyrządzeniu jakichkolwiek obrażeń fizycznych podmiotu. Dokona on niemalże natychmiastowej regeneracji, bez względu na rodzaj i szkodliwość obrażeń.
Zdjęcie podmiotu: Brak.
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20