Identyfikator podmiotu: SCP-1111
Klasa podmiotu: Euclid
Czynności Przechowawcze: W promieniu do 2 km od SCP-1111-2 znajduje się obszar zamknięty; sfera publiczna uważa owo miejsce za stację meteorologiczną. Z balonów meteorologicznych zwisają kamery bez przerwy monitorujące obszar zamknięty.
Opis: SCP-1111-1 to byt z wyglądu podobny do przedstawiciela gatunku Canis familiaris, czyli psa domowego. Rozmiar SCP-1111-1 jest zależny od odległości, jaka dzieli go od SCP-1111-2; znajdując się bezpośrednio pod nim, mierzy około 150 cm w kłębie.S CP-1111-2 wygląda jak mężczyzna powieszony na stryczku z drzewa. Obiekt jest ubrany w znoszony biznesowy garnitur i buty; oba te elementy są zbyt stare, by możliwe było zidentyfikowane producenta.
Data zaobserwowania: Brak.
Działanie: Jeżeli w pobliżu nikt nie będzie się znajdował, SCP-1111-1 będzie leżał pod SCP-1111-2. jeżeli SCP-1111-1 zauważy, że ktoś albo coś zbliża się do SCP-1111-2, osiągnie stan wrogi i będzie usiłował zniszczyć intruza. Zdolności fizyczne SCP-1111-1 są o wiele lepsze niż u zwyczajnych psów; materiały wideo pokazują, jak obiekt osiąga prędkości ponad 60 km/h, skacze na wysokość 6 m i przegryza 15 mm tytanowej blachy. SCP-1111-2 bez przerwy dokonuje gwałtownych poruszeń, które odpowiadają agonii człowieka powieszonego; sporadycznie słyszalne są także próby złapania oddechu. Intensywność i częstotliwość tych poruszeń jest wprost proporcjonalna do odległości dzielącej SCP-1111-1 od SCP-1111-2; im oba obiekty znajdują się dalej od siebie, tym poruszenia SCP-1111-2 są łagodniejsze i rzadsze.
Zdjęcie podmiotu:
CZYTASZ
Witamy w Fundacji SCP
ParanormalZnajdziesz tu opisy różnych SCP prosto z archiwum. Miejsce 2 w #scp - 06.04.20