SCP-239

80 1 2
                                    

Identyfikator podmiotu: SCP-239

Klasa podmiotu: Keter

Czynności Przechowawcze: SCP-239 należy przechowywać w pokoju wyposażonym w jedno łóżko, jedno urządzenie EKG i mieszankę pentobarbituranu z [USUNIĘTO]. Pod żadnym pozorem nie wolno wypuścić SCP-239 z jej strefy przechowawczej. 

Opis: SCP-239 wygląda jak 8-letnia dziewczynka o wzroście 1 m i wadze 20 kg. Obiekt ma długie do ramion blond włosy. Oczy lśnią w szarozielonym odcieniu. Obiekt zdaje się emitować nieznane dotąd promieniowanie, nazwane ███████████. W niskim natężeniu jest ono nieszkodliwe, ale w większych ilościach jest zdolne rozkładać materię na poziomie subatomowym.Od █.██.20██, obiekt wprowadzono w stan medycznie wywołanej śpiączki do odwołania. Decyzję wydał [USUNIĘTO].

Data zaobserwowania: SCP-239 trafiła do fundacji niedługo po narodzinach w █████████.

Działanie: SCP-239 posiada zdolność zrobienia wszystkiego, na co ma ochotę, dopóki jest przytomna. Na szczęście może wpływać tylko na siebie i najbliższe otoczenie; wszystko co jest w zobaczy, jest w stanie zmienić. Nie należy jednak próbować sprawdzić jej maksymalnych możliwości. Jest zdolna do stworzenia i manipulowania żyjącą materią, przykładowo, kiedy osoba klasy D przypadkowo ją zraniła, zapragnęła, by jej nie było.Szczęśliwie, kiedy u obiektu wywołano poczucie winy, zapragnęła go z powrotem.

Zdjęcie podmiotu:

Zdjęcie podmiotu:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Witamy w Fundacji SCPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz