Ez nem lehet

1.2K 42 3
                                    

Felriadtam nem bírtam mozdulni a fájdalomtól ami a lapockámtól indult.
-Na lám csak ki tért vissza köreinkbe.-
Lucifer ki is ülhetne az ágyam végében mint Ő .
-Hogy vagy ?-kérdezi én meg csak értetlenűl nézek rá megpróbálom emészteni a hallotakat ill.a történteket. Valahogy ez ma nem az én napom.
-Hallo...itt vagy Eszter?
-Mi?ja persze ....csak nem tudom felfogni mi...-
Nem tudtam befejezni mivel olyan érzésem támadt mintha egy egész késkészletet szurtak volna a hátamba EGYSZERRE!!!
-Áhhhh....Lucifer mi van velem segíts kérlek!!#
-Szerintem most kezdődik a szármyaid kinövése...rosszabb mint a ..nem tudom mi ...
-Kösz ..rend..rendes vagy szííí....ez mindenkinek ennyire rohadtúl fáj amúgy?
-Igen....ugyebár ...na mindegy nem akarlak fárasztani..
-De nyugodtan úgyis lekéstem az óráimat...ugyhogy mindegy.. Igen hallgatlak..
-Te nem akármilyen angyal vagy.!!
-Ezt hogy érted?-na ha még van valami meglepetés mára akkor beadom a felmondásom a Nagy Öregnél és eszküsöm szabira megyek...ez nekem már sokk...
-Te is arkangyal vagy!hogy mi vaaan ??-na jó Eszter nyugodtan mély levegő be-ki okosan...
-Mi a büdös franc!!!Nem elég hogy reggeel beállít hozzám a Sátán és kiderül hogy az őrangyalom meg az hogy miattam van háború ég és föld között aztán jönnek az arkangyalok....és most kiderül hogy én is arkangyal vagyok!!!Mi jöhet még mára? Hmmm Lucifer?
-Fuu...te aztán ki tudsz borulni...ne ajánlom az őrangyalságot !!😊
-Miért is?- na most komolyan emberek ez normális mert szerintem kurvára nem az...
-Mivel forró vérű vagy és hamar felkapod a vizet .-
Valóban az vagyok emlékszem az iskolában "megvertem" jó talán túlzás egy kicsit csak rendre tanítottam egy felsőst mivel bántotta a kicsiket.
De ezt honnan a manóból tudhatja.?
-Onnan kedves hogy és is ott voltam melletted mindig figyellek téged.
-Azt a rohadt ez azért eléggé perverz nem gondolod? -Ekkor valaki kopogtatott az ajtón ki is lehetett volna más mint a nagybácsikám aki mellesleg pap meg vagyok álddva a családommal....
-Tamás te hogy kerülsz ide?- komolyan nem hinném hogy csak úgy benéz van valami hátsó szándéka is tuti de mit fog szólni ha meglátja Lucifert mit mondok nekim
-Nem voltál suliban tündérem....-
Igen ő a Hittan tanárom és ma volt vele órám....de jó!
-Tudod azért mert lefele jövet VALAMIÉRT -egy kicsit kiabálva mondtam hogy Lucifer meghallja és erre ott termett mögöttem ,Istenem Tamás arca hát azt nem lehet leírni egyszerre meglepett ,csalódott ,haragos és pokolra kívánó volt.
-Ez meg ki Eszter? Magyarázatott kérek azonnal..
-Tamás lehet hogy amit mondani fogok azt nem hiszed el de ez az igazság... Szóval én arkangyal vagyok és Ő itt Lucifer Morningstar az őrangyalom..igen az a Lucifer ...igen a pokol ura az őangyalom...
-Azta ezt nem gondoltam volna ...mindig is tudtam hogy különleges vagy....emlékszem gyerekkorodban az angyalos játékra...mindig a templomban játszottad az arkangyalok festménye alatt...-
Nos igen nagyjából abból állt a játék (mivel rengeteg időt töltöttem Tamással a szüleim munkája miatt) hogy beültem a festmény alá és órákig nem lehetett onnan elmozdítant semmivel . Lerajzoltam az angyalokat akikkel beszélgettem vicceket meséltek elvoltunk csak Én és az Angyalok.
-De annak nem örülök hogy a Sátán az őrangyalod tündérem...
-Tamás mindig is Ő volt és mindig Ő is lesz !!!
-Ahhh....nem már megint ...kezdődik!!#Lucifer segíts!!!
A konyha pultba kapaszkodtam és szégny Tamás nem tudja mit csináljon....ekkor megjelent Lucifer és végig simított a hátamon és közben mormolt valami latin szöveget...amit nem értettem de Tamás valamit mégis csak értett mert fal fehér lett. Én meg csak sikoltoztam a konyha padlón az angyalom kezei között a nagybácsikám csak nézte ahogy vergődök a kíntól és hallgatta a sírontúli kiáltásaimat. Ekkor berontott Péter aki szintén pap mellesleg Tomi legjobb barátja. Ezek szerint autóval jött Tamás és nem egyedül.
Ő csak állt és elkezdte az ördögűzést?
-Lucifer csinálj valamit mert meghalok annyira fáj!!
-Eszter nem tehetek semmit ...próbálj mély levegőt venni ...
Na ebből csak zihálás lett...és drága Péter atya azt hitte megszállt a ördög...
És tovább folytatta a szertartást... Hogy mit csinált ez alatt Tamás nézte a véres hátamat amiből nőni kezdtek a szárnyak. Ekkor megjelentek a arkangyalok.

Lucifer Na De Még MennyireWhere stories live. Discover now