Megjeneltek az arkangyalok. És Tamás és Péter térdre rogytak. Én meg csak őrjöngtem a fájdalomtól Lucifer simogatta az arcomat puszilgatta a homlokomat de semmi nem segített.
-Mi folyik itt?kérdezte Gabriel.
-Amint látod tesvérem elkezdődött...-
Nem tudta befejezni mivel felordíottam a fájdalomtol és csak rosszabb lett. Gabriel Rafael és Mihály letérdeltek mellém míg Lucifer a fejemet támasztotta.
-Én ezt nem bírom ...inkább a halál! Kérlek csináljatok valamit!! Megőrülök annyikra fááájjj!!#-
Ekkor összenéztek és Lucifer nagy nehezen de bólintott láttam a könnyeket az én drága angyalaim szemében. Mi folyik itt kérdeztem meg magamtól ezen a napon 10000szer.
-Odaát találkozunk Kedvesem -mondat Lucifer és MEGCSÓKOLT.
A nagybácsikám és Péter csak folytatták az imátkozást persze latinul. Amikor Lucifer eltűnt és a fejem alá Rafael térde került Gabriel a jobb míg Mihály a bal kezemet fogta meg. Elöntött a melegség tudtam itt a vége a szárnyaim egyenesen a hálába repítettek. Éreztem az utolsó fájdalmat hallottam az utolsó sikításomat és Tamás és Péter sírását és könyörgését hogy nem vigyenek magukkal de elmentem utolsó lélegzet.....és vége ennyi volt az életem .-----------------------------------------------------------
Felkeltem azt hittem csak egy álom de nem az. Egy szobában ébredtem .
Ami nagyon tükrözi a tulajtonosa izlését. Kinézek az ablakon...az nem lehet én most a pokolban vagyok mindenhol kissebb nagyobb "vulkánok" láva tengerek.
-Látom felébredtél kedvesem! Az nem lehet hogy most itt állok Lucifer szobájában!!!
-Már miért ne lehetne? Hmm?
-Na fejezd be és szállj ki a fejemből oké?!-
Ezt nem hiszem el turkál a fejemben ki hallott még ilyet!! Lucifer közbe leült az ágyra és most veszem észre fekete vörös köntöst és fekete mamuszt visel.(Yep mamuszt jól olvasod😄)
Rajtam pedig mi is volt ja persze egy nagy büdös semmi. Gyorsan elkezdtem egy takaró után matatni ami persze Lucifer mellett volt de ebben megakadályozott. Elkapta a csuklómat és magára rántott és így feküdtem Lucifer mellkhasán meztelenül de jó ez az én szerencsém.
Kínos csend ...
-Gyönyörű vagy nem értem miért szégyenlled magad láttalak már meztelenül hidd el nem tudsz újat mutatni kedvesem.-
Na most mit csináljak fülig vörös vagyok és mellesleg a pokol urán fekszem anyaszülten....ezt jól átgondoltad Eszter gratulálok.
-Én...ömm...hát...nem is tudom...
-Hah...tudtam eddig is hogy milyen aranyos vagy de így szégyenlősen még aranyosabb vagy!..-
A szemébe nézek és elveszem bennük hogy lehet valakinek ilyen szép szeme te jó ég.!!# Közelebb hajol és lassan az ajkaink össze érnek nem durván és birtoklóan csókol hanem szenvedéllyel és vággyal ebben csókban benne volt minden bánata és boldogsága. Éreztem hogy Ő kell nekem senki más csakis Ő! Ebből a romantikus pillanatból az szakított ki hogy a kezeit megéreztem a vállamon és egyre lejebb csúsztatta simogatva bejárta a hátamat. Engem meg rázott a hideg ...nem tudom ,hogy tud valaki így csak simogatással átlendíteni egy útra ami ki van kövezve a vágy és a beteljesülés felé.
-Nem mondtad hogy ennyi is elég lenne neked ahhoz hogy beteljesüljön a vágyad!
-Nem ismersz még engem Lucifer!
-Tudom ...de itt van nekünk az örökkévalóság hogy megismerjük egymást...
Ezzel lezárta a beszélgetést és tovább csókolt áttért a nyakamra a kulcsontomra. Ekkor jött a felismerése hogy :
-Te még szűz vagy!? Nem?
-De igen de én bízom benned ...
Elmosolyodott és óvatosan felültünk és lassan nehogy megijedjek tőle a hátamra fordított .Más nap reggel Lucifer mellkhasán ébredtem. Ő is és Én is meztelenek voltunk a tegnap este miatt de nem bántam meg hogy ő volt az első.
Elakartam menni zuhanyozni de nem tudtam szabadulni a védelmező és szerető szorításából. De sikerült megoldottam. Megkerültem az ágyat és kimentem az ajtón és ami ott fogadott hát az ledöbbentett.Gondoltam ez lehet a nappali és szemben volt egy ajtó ami kiderült az én drága angyalom irodája vagy dolgozó szobája volt.
Tobább mentem. Megtaláltam a fürdőt is öcsém imádok itt lenni ez valami eszméletlen egy ház az biztos.Persze majdnem mindenhol a fekete plussz egy kis fehér dominál de ez tök jól tükrözi Lucifer szémélyiségét. Megfürödtem ott volt a kád szélén a kedvenc tüsfördőm és a samponom a szekrényben (Igen volt egy külön szekrényem de ilyen kis kicsi nem olyan nagy amiben minden benne volt sminkkészlet,alapozó és persze az én dárga Luciferem a nehezebb napjaimra is felkészült) Volt a szekrényben egy levél:
Kedves Eszter!!
Nem vagyok otthon a női dolgokban..... Szóval ne is várd el tőlem ezek az undorító dogok beszerzését!!
Szeretlek, Lucifer!Hát ez a pasi kész álom.!! Na de most már kezdek éhes lenni hol is a konyha?
De mire kiértem Lucifer egy csókold meg a szakácsot kötényben ténykedett tojásrántottát csinál piritóssal és narancslével.
-Jó reggel szépségem!-eközben oda mentem hozzá és megcsókoltam a csókja most sokkal vágyakozóbb volt mint tegnap alig tudtunk elválni de a levegőhiágy miatt elkellett válnunk egymás ajkától.
-Jó reggelt neked is ...nahát nem tudtam hogy tudsz főzni....kis konyhatündér!
-Inkább a konyha ördöge...-ekkor kopogtattak és beállított Maze Lucifer hűséges barátja de azt mondják inkább testvérek minthogy barátok.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lucifer Na De Még Mennyire
Fanficvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?