Reggel(18)

702 15 0
                                    

Az ágyban egyedül voltam az ágyban. Hát ez meg hova tűnt? Kérdeztem magamtól. Felkeltem és kimentem a fürdőbe. Lezuhanyoztam és kimentem a konyhába. Töltöttem magamnak egy bögrébe kávét és elsétáltam az ablakig. Egy ideig kémleltem a látványt. Hirtelen egy kezet érzek a derekamon.
-Jó reggelt, szerelmem! Nagyon jól áll neked az ingem.
-Neked is, és amúgy köszi.
-Csináltam reggelit.
-Ez szuper.- Felé fordultam és megcsókoltam. Ez a csók olyan szenvedélyes volt mint tegnap este.
-Ejnye, Lucifer...
-Ne beszélj..te kis rosszaság...
-Nem tudom ki hozott tegnap gyertyát..
-Azt ne mondd,hogy nem élvezted...
-Dehogynem élveztem....- Felkapott az ölébe és a lábaimat átkulcsoltam a derekán. Bementünk a hálóba és eldőltünk az ágyon.
-Tiszta de javu érzésem van.
-Valóban?
-Képzeld igen...- Felém mászott és elkezdte csókolgatni a nyakamat és lejebb haladva áttért a kulcscsontomra. Lejebb haladva a hasamra és az alhasamra és utána egészen lent kezdett izgatni a nyelvével.
-Ahhh...ilyet még soha nem csináltál...
-Mmm..már bánom is....,de befejezhetem...
-Áhhh....ne merészeld...- A kezemet bevezettem a hajába és néha véletlenül meghúztam a haját amit egy férfias morgással igazolt vissza. Mind a szájával és mind az ujjaival kényesztetett. Az én egyre hangosodó nyögéseim vegyültek az ő férfias morgásaival. Végül elélveztem...de az orgazmus hullám olyan szinten söpört végig rajtam hogy ...ezt nem lehet szavakba önteni.
-Ahhhh....Lucifeeeeer......
-Eszter....olyan finom vagy.- És megnyalta a száját. Felém mászott ,a vágykeltő nézésével méregetett,én csak alatta feküdtem az arom teljesen vörös és néha-néha megrázkódom az utó hullámoktól.
-Szerintem kedvesem ideje lenne elmennünk fürdeni,és utána dolgozunk.
-Dolgozunk?
-Igen eljössz velem...valakinek alá kell írnia és leadni Mazenek az engedélyeket.
-Rendben...segítesz felkelni?
-Gyere ...-Ezzel a kijelentéssel felkap az ölébe. Kimegyünk a fürdőbe. Engem lerakott a kád szélére és megengedte a forró vizet.
-Milyen illatú legyen?
-Valami szenvedélyes...például rózsa..
-Rendben...- Belecsepegtetett jó pár csepp illóolajat a vízbe és ő is levetközött...  . A szemem szerintem túl sokat időzött rajta.
-Látom tetszik amit látsz...
-Nagyon...- Beszálltunk a kádba. Ő mögém ült és szorosan magához ölelt. Halkan és vágykeltően suttogot a fülembe.
-Így még nem láttalak téged  elélvezni. Nagyon szeretlek.
-Én is, téged.- Szembe fordultam vele és egy laza csókcsata után ...
-A rózsa bennem nagyon felkeltette a vágyat Lucifer.
-Valóban....akkor gyere ide az ölembe kincsem.-Beleültem az ölébe és utána együtt mozogtunk a forró,rózsás vizben. Miután én nyögve ő pedig morogva elélveztünk utána minden perc kapkodással telt...Hiszen késésben voltunk...

Lucifer Na De Még MennyireWhere stories live. Discover now