Jöjj...

494 25 18
                                    

A trónterembe érve az apósommal találtam szemben magam. Jó néhány angyal volt vele. De egyiket sem ismertem.
-Mi történt?-Ahogy beléptem a terembe az angyalok egy óvatos fejbillentéssel fejezték ki a tiszteletüket.
-Elkezdődött.-Ennyit mondott az apósom. Egymásra néztünk és tudtuk..innen nincs visszaút. A világvége elkezdődött. Bevnultunk az irodába előkerestük a kulcsokat és lementünk a Pokol legmélyére. Itt még soha nem voltam de éppen elég volt. A hely ontotta magából a sötétséget. Lucifer elől ment egy lámpássa én mögötte Mihállyal és Gabrielle az oldalamon. Ajtók nyíltak mindenhonnan,azokon rács és több lakat. Itt voltak a legbűnösebb lelek. Elértük a folyosó legvégét. Ott több lakat alá zárt vasajtó. Lucifer egyesével kinyitotta lakatokat. Ahogy kitárult az ajtó porfelhő szállt fel. Elmondunk egy latin szöveget és egyesével kisétáltak a lovasok. Meghajoltak és Lucifer vezetésével visszaindultunk a "feslszínre." Ahogy kinyilt az ajtó az onnan kiáradó gonoszság megbabonázott. Egyszerre akartam minden bűnős embert megölni,és igazságot szolgáltatni. Visszaérve,még mindig bódultan hallgattam a párbeszédet a férjem és a sógoraim között. Annyit vettem ki,hogy el akrnak vinni,el a pokolból fel a mennybe. Egyrészt a sok gonoszság negatívan hat a hasamban fejlődö babára,másrészt Logent sem hagynám egyedül. Igen ő is jön velünk.
Az nap nagy része azzal telt,hogy próbáltam normálisan megbeszélni Luciferrel az ideiglenes költözésünket.
-Drágám,kérlek meg kell értened. Itt sem neked sem a gyerekeinknek nem lesz biztonságos.
-Én értem,de nem akarlak egyedül hagyni. Neked kell megértened..féltelek . Nem bírnám ki ha elveszítenélek.. túlságosan szeretlek!
-Én is szeretlek,de nem lesz semmi bajom.
-Hát akkor legyen. Felmegyek a mennybe Logennel.
-Köszönöm.-ennyit mondott majd elém lépetz és megcsókolt. Összepakoltam,és Logennel kézenfogva felmentünk a mennybe. Ott mögöttünk bezárult a kapu és vártuk a fejleményeket.

Sziasztok!!
Elérkeztünk a történet végéhez. Úgy döntöttem,hogy 
mivel nagyon sokan olvássák a könyvemt(és ezért nagyon hálás vagyok) így elkezdem a 2.részét ugyanebbe a könyvbe. Remélem örülntök neki...
A tetszéseteket commentbe írjátok le.
Sok szeretet:Eszter0425

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lucifer Na De Még MennyireWhere stories live. Discover now