Elmentünk pár száz oszlop mellett...de amikor elértünk egy gyönyörű arany kapúhoz,ami egyből kinyitódott előttünk ugyan ebben a pillanatban a szárnyaim kibontakoztak ...maguktól..
-Kösszi Eszter!
-Bocs Lucifer nem akartalak fejbe vágni...
-Aha,persze...- Tamást az arkangyalok a tanács elé vezették és utána mellénk álltak.
-Szervusztok
-Helloka...most mi lesz a nagybátyámmal Gabriel?
-Éppenséggel kihalgatják Annevel együtt.
-Ennek mi haszna, testvér?
-Elméletileg Tamás bűnős..
-Mi a bűne?
-Ez majd kiderül.- Elkezdődött a kihallgatás de kár volt hallanom ...Tamás megölte Annet aki mellesleg a jegyese volt és terhes. Azt hittem soha nem lesz vége. De miután befelyeződött odamentem Tamáshoz és akkorát lekevertem neki,hogy csak úgy csattant.
-Tündérem...
-Pofa be!!! Találkozunk a pokolban Tamás...és én fogom saját kezüleg a kínzási engedélyedet aláírni... Maze vidd innen.
-Csajszi tetszik az új éned! Ajánlom hogy tartsd meg.
-Nyugodj meg ez az énem nem fog eltűnni!
-Ennek örülök kincsem.
-Lucifer, menjünk haza!
-Rendben.-Haza mentünk és még aznap aláírtam a kínzási engedélyt és átadtam Mazenek.
Este teljesen fáradtan ültem le a kanapéra.
-Lucifer,csináljunk valamit,felejteni akarok!
-Mit szeretnél?
-Rád bízom magam.- Ezzel a kijelentéssel elkezdtem kigombolni az ingemet. Miután levettem magamról az ingem utána az ő ingjét kezdtem kigombolni.
-Eszter, tényleg rossz vagy!
-Köszönöm...
-Tudom is mit csinálunk...-Felállt és elment az egyik szobába és gyertyával tért vissza.
-Lucifeer..én most nem romatikus szexet akarok veled hanem vadat ..
-Ó,ez nem arra kell.!!
-Hanem mire
-Majd meglátod...- Elém térdelt és levette rólam a nadrágomat,elővette azt a perverz mosolyát és meggyújtotta a gyetyát.
-Feküdj hasra!-Azt tettem és utána ....Játszottunk...vérpezsdítő volt.
Miután elaludt a gyertya:
-Na,mi lesz ezután?
-Mondtam,hogy a tiéd vagyok...- Felkapott és én reflexből a dereka köré csavartam a lábaimat. Így mentünk a hálószoba felé...közben heves csókcsatát vívtunk. De a levegőhiány az eléggé nagy úr. Lihegve váltunk szét:
-Ahh...Lucifer...folytasdd méég...
-Mit folytassak..? Hmm?
-Tudod te azt..- Folytatta a nyakam csókolgatását és az izgatásomat... Így az ölében élveztem el...
-Ajánlom kedvesem,hogy ezt a kis hancúrunkat folytassuk az ágyban.
-Nekem mindegy,csak téged akarlak magamban érezni..
-Kérésed számomra parancs...- Eldöntött minket az ágyon és felém mászott és egy határozott mozdulattal belém hatolt.
-Ahh..igeeen...gyorsabban...
-Még el sem helyezkedtem Eszter...
-Nehmm ...baj!!! Csak csináld..
-Ahogy akarod- Végre elkezdett gyorsabban mozogni én meg azt hittem ott élvezek el... igaz nem kellett vele sokat várni...
-Ahhh...szent kénkő...Lucifeeer!!-Egyszerre élveztünk el ...és utána átadtuk magunkat a nyugalom szigetének.
KAMU SEDANG MEMBACA
Lucifer Na De Még Mennyire
Fiksi Penggemarvajon lesz e esély arra hogy a pokol ura és egy arkanyal között szerlem lobbanjon?